۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 872
کد خبر: 85597059
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور روبیکا در سومین دوره «رصتا»

۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲
کد خبر: 85597059
حضور روبیکا در سومین دوره «رصتا»

تهران- ایرنا- سومین دوره نمایشگاه «رصتا» با حضور سوپراپلیکیشن روبیکا و دیگر پلتفرم‌های صوتی و تصویری، از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه، از ساعت ۱۰ الی ۱۸ در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌‎شود.

ایرنا- سومین دوره نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران، «رصتا» با هدف ایجاد هم‌گرایی و هم‌افزایی بین فعالان حوزه سکوهای مجازی، حمایت مادی و معنوی از رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، ایجاد فرصت برای توسعه رسانه‌ها، برقراری ارتباط مخاطبان با مسئولان حوزه سکوهای خانگی و دریافت پیشنهادها و انتقادهای مخاطبان برگزار می‌شود. روبیکا نیز به‌عنوان یکی از فعالان این حوزه در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های روبیکا، سرویس تماشای فیلم و سریال این سوپراپلیکیشن است و به تازگی از نسخه اندروید تی‌وی خود رونمایی کرده است. روبیکا امکان تماشای جدیدترین فیلم و سریال‌های پلتفرم‌های فیلم‌نت، نماوا، تماشاخونه، دیدیمون و ... را بدون نیاز به خرید اشتراک، در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

علاوه بر روبیکا، دیگر پلتفرم‌ها و شرکت‌های مرتبط نیز در این نمایشگاه حضور دارند. علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ با مراجعه به شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) از غرفه روبیکا در این نمایشگاه بازدید کنید.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha