۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۱۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85597481
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار تهران چندین پروژه عمرانی، ورزشی و خدماتی در ورامین افتتاح کرد

۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۱۱
کد خبر: 85597481
سید حسن میری
استاندار تهران چندین پروژه عمرانی، ورزشی و خدماتی در ورامین افتتاح کرد

ورامین- ایرنا - علیرضا فخاری استاندار تهران در شهرستان ورامین چندین پروژه عمرانی ، ورزشی و خدماتی به ارزش ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

به گزارش ایرنا ، عصر روز یکشنبه با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران ، حجت الاسلام عزیزی امام جمعه ورامین خزایی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ، مجید درویشی فرماندار و مسئولان شهری ورامین ، زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی چند منظوره شهرک فجر شهر ورامین با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

استاندار تهران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیق داشتیم به جنوب شرقی استان تهران سفر کنیم  و با سلسله برنامه های خوبی که در حوزه شهرداری ورامین در چندین پروژه بوده ایم که به نتیجه رسیده است.

فخاری افزود: از جمله بخش مربوط به کمک هایی که از طریق تجهیز سیستم های آتش نشانی مد نظر بود و وسایل و ابزارها و تجهیزاتی که کمک می کنه خدای نکرده در شرایط اضطرار آتش نشانی بتونن از بالابرهایی با ارتفاع بلند استفاده بکنن همچنین بازسازی مجموعه سی ان جی که الان در خدمتتون هستیم از کار بسیار خوب شهردار عزیز در ورامین بود پروژه هایی که امروز دوستان ما در ورامین زحمت کشیدن نزدیک به ۲۳۰ میلیارد تومان بود که در جهت راه گشایی و رفع مشکلات مردم عزیزمان مورد افتتاح قرار گرفت.

استاندار تهران چندین پروژه عمرانی، ورزشی و خدماتی در ورامین افتتاح کرد

افتتاح زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی چند منظوره شهید شقاقی وند منطقه کاظم آباد شهر ورامین با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال

استاندار تهران چندین پروژه عمرانی، ورزشی و خدماتی در ورامین افتتاح کردکلنگ احداث بازارچه محلی شهید شقاقی وند منطقه کاظم آباد شهر ورامین با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال

استاندار تهران چندین پروژه عمرانی، ورزشی و خدماتی در ورامین افتتاح کرد

افتتاح جایگاه شماره یک عرضه گاز طبیعی CNG شهر ورامین با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال

استاندار تهران چندین پروژه عمرانی، ورزشی و خدماتی در ورامین افتتاح کرد

رونمایی از یک دستگاه ماشین اسنوکر بلند مرتبه آتش نشانی شهر ورامین با اعتبار ۹۲۰ میلیارد ریال

استاندار تهران چندین پروژه عمرانی، ورزشی و خدماتی در ورامین افتتاح کرد

امروز با حضور استاندار تهران و مسئولان شهرستانی، ۱۴ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری قرچک به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۱۴ طرح‌ عمرانی و خدماتی شهرداری قرچک ویژه هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال با حضور فخاری استاندار تهران مورد بهره برداری قرار گرفت.

علیرضا فخاری روز یکشنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های خدماتی عمرانی شهرداری قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اساس انقلاب اسلامی بر پایه خواست و اراده مردم بنا شده و بیشتر این افراد، کسانی هستند که از تمکن مالی بالایی برخوردار نیستند ولی بر اساس اعتقادات خویش، پای ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وی افزود: این نگاه و پشتیبانی مردم دولت‌ها را مکلف می‌کند که در اولویت فعالیت‌های خود، نگاه به جامعه هدف را مد نظر قرار داند و توجه بیشتری به قشر ضعیف جامعه که به واقع ولی نعمت انقلاب هستند، داشته باشند.

علیرضا مومنی شهردار ورامین در گفت وگو با خبرنگاران گفت‌: این پروژه های عمرانی شهری در راستای خدمت رسانی به شهروندان توسط اماکن تفریحی، ورزشی و فرهنگی روز یکشنبه ۲۵ شهریور ماه توسط استاندار افتتاح شد. 

مومنی گفت: زمین چمن مصنوعی شهرک فجر با اعتبار ۵۰ میلیار ریال از بهمن ماه ۱۴۰۲ شروع شد و امروز به بهره برداری رسید. 


شهردار ورامین اضافه کرد: خرید یک دستگاه خودرو اسنوکر بلند مرتبه سازمان آتش نشانی شهرداری با اعتبار ۹۲۰ میلیار ریال خریداری شد که اولین اسنوکر بلند مرتبه در سطح شهرستان های استان تهران است. 


وی از ایستگاه عرضه گاز طبیعی سی ان جی گفت: پروژه عرضه مستقیم گاز طبیعی فشرده سی ان جی واقع در میدان بسیج با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال و مدت زمان اجرایی این پروژه ۵ ماه است به بهرداری رسید. 

شهردار ورامین از افتتاح مجموعه چند منظوره ورزشی خبر داد و گفت: مجموعه ورزشی چند منظوره ورزشی، چمن مصنوعی شهید شقاقی وند کاظم آباد با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال که از بهمن ماه ۱۴۰۲ کلنگ این پروژه به زمین زده شده و امروز بعد از ۶ ماه به بهره برداری رسید و کلنگ زنی بازارچه محلی شهید شقاقی وند کاظم آباد با اعتبار ۵۰ میلیار ریال زده شد که مدت زمان این پروژه  ۶ ماه است که اختیار مردم شهیدپرور ورامین قرار داده شود.

وی گفت: کلنگ زنی پارک جانبازان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در انتهای مجتمع ادارات  در مدت زمان ۶ ماه تکمیل شده است.

مومنی از طرح نهضت آسفالت ریزی در معابر شهر خبر داد و افزود: نهضت آسفالت در معابر اصلی و فرعی شهر ورامین در دستور کار قرار داده شد که مدت زمان اجرایی آن ۳ ماه و مبلغ این پروژه ۵۰۰ میلیار ریال بوده است.


وی از افتتاح پل هوایی مکانیزه گفت: افتتاح پل هوایی مکانیزه پله برقی بلوار شهید سلیمانی به اعتبار ۸۰ میلیار ریال و از خرداد ۱۴۰۳ شروع شد و در هفته دولت افتتاح شد.

شهردار ورامین از آغاز به کار تاکسی ون خبر داد و افزود: ۸ دستگاه تاکسی ون مسیر تهران - ورامین با اعتبار ۱۶۰ میلیار ریال مورد بهره برداری قرار گرفته است.

شهرستان ورامین در جنوب شرق استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha