۴۶۰ نفر سهمیه استخدامی جذب آموزش و پرورش اسلامشهر شدند+فیلم

اسلامشهر - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر گفت: در بخش نیروی انسانی ۴۶۰ نفر سهمیه استخدامی جذب آموزش و پرورش اسلامشهر شدند.

به گزارش ایرنا، «اکبر قنبری» عصر یکشنبه در جلسه فصلی مدیران و معاونین مدارس اسلامشهر که به منظور رصد آخرین وضعیت سخت افزاری و نرم افزاری مدارس و با حضور مسوولان استانی و شهرستانی و استفاده از ظرفیت آن ها برای رفع مشکلات آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد، تصریح کرد: ما درحال حاضر ۹۸ هزار دانش آموز را به صورت قطعی در اسلامشهر ثبت نام کرده و به همین تعداد نیز از طریق سامانه ثبت سفارش کتاب درسی داشته ایم.

وی افزود: در روز ۲۴ شهریورماه کتب مدارس ابتدایی برای توزیع به مدارس تحویل داده شد و کتاب های مقطع متوسطه اول نیز در روز ۲۵ شهریور ساماندهی و توزیع اولیه شده است و کسری کتاب های مقطع متوسطه دوم، فنی و حرفه ای و کار و دانش را هم در حال تکمیل و توزیع در روزهای آینده هستیم.

مدیر آموزش وپرورش اسلامشهر عنوان کرد: در حوزه اتباع تاکنون ثبت نام پنج هزار تبعه را شروع کرده ایم و پیش بینی می شود تا ۹۰۰ نفر دیگر را هم ثبت نام کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: هم اکنون در بخش کتاب،کلاس بندی و ثبت نام دانش آموزان در حال لکه گیری هستیم و تلاشمان این است که مدیرانمان به صورت موردی و تک به تک به دانش آموزان زنگ بزنند تا اگر به هر دلیلی دانش آموز بازمانده از تحصیل داشتیم بیایند و مراحل ثبت نام، کلاس بندی و تهیه روپوش مدارس را کامل کنند.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر گفت: در بخش نیروی انسانی هم ۴۶۰ سهمیه استخدامی جذب شده و در کارگاه توانمندسازی شرکت کرده و دوره های تخصصی کامل آموزشها را در تابستان گذرانده اند؛ ابلاغ گرفته و به مدارس معرفی شده اند که به احتمال بسیار زیاد مشکلی بابت کلاس های درسی نخواهیم داشت.

قنبری ضمن تقدیر از مدیرانی که در تابستان در مدارس حاضر شده و فضای تحصیلی را برای اول مهر آماده کرده اند، تصریح کرد: کمبودهایی در بخش نیروی های خدماتی، سرایدار و همچنین در نیروهای کیفیت بخشی مثل معاونان پرورشی و مشاوران را در مدارس داریم که اگر در ماه های آینده به ما اضافه شوند مشکل ما رفع خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر تبیین کرد: در حوزه ساخت و ساز مدارس نیز در سال گذشته و امسال ما ۹ پروژه را تحویل دادیم که با چهار پروژه ای که تا مهرماه تحویل می شود اقدام بی نظیری خواهد بود و گفتنی است که ۵ پروژه نیز در سال قبل تحویل شده که در مجموع سرانه آموزشی ما ارتقاء بسیار خوبی داشته است.

قنبری در پایان اظهار کرد: باتوجه به حجم انباشت مشکلاتی که در سال های قبل بوده از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می خواهیم که نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش اسلامشهر داشته باشند؛ به خصوص این که ما در مدارسمان در بخش هایی مثل ایزوگام، آسفالت، بهسازی، زیباسازی و سیستم سرمایشی مشکلاتی داریم که با اولویت در حال رفع آن ها هستیم، اما نیازمند اعتبارند که امیدواریم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تمهیدات مالی ویژه ای را برای رفع آن ها اتخاذ کنند.

شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha