۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۱۳
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85597631
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ نمایش در جشنواره تئاتر برنای خوزستان به روی صحنه می‌رود

دزفول – ایرنا – دبیر سومین جشنواره تئاتر استانی برنا گفت: ۱۵ گروه از ۱۰ شهرستان خوزستان در سومین دوره جشنواره تئاتر برنا آثار خود را به روی صحنه می‌برند.

به گزارش ایرنا، محمد یاقوت پور یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سومین دوره جشنواره تئاتر برنا با هدف استعدادیابی از بین جوانان مستعد و خلاق استان از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه با حضور گروه‌های نمایشی منتخب استان در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نهایی شدن جدول اجرایی این جشنواره ادامه داد: اجراهای نمایشی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه و اختتامیه این جشنواره تئاتری جوان محور در روز شنبه و همزمان با شروع هفته دفاع مقدس در تالار خورشید اندیمشک برگزار خواهد شد.

دبیر سومین جشنواره تئاتر استانی برنا بیان کرد: علاوه بر اجرای تئاتر، این جشنواره دارای بخش‌های مختلفی از جمله برگزاری کارگاه آموزشی و نشست‌های نقد و بررسی است.

وی گفت: نمایش‌های منتخب سومین جشنواره استانی برنا در بخش مسابقه و مهمان شامل نمایش "آخرین سمفونی" به کارگردانی سلیمه ممبینی و نویسندگی امیر امیری از باغملک، نمایش "آخرین نامه" به کارگردانی حسین مختاری و نویسندگی مهرداد کوروش نیا از اهواز، نمایش "اسلحه پدری" به کارگردانی محمد جواد شاوردی و نویسندگی سعید ده پایینی از شادگان است.

۱۵ نمایش در جشنواره تئاتر برنای خوزستان به روی صحنه می‌رود

یاقوت‌پور ادامه داد: نمایش "امشب دیگه مسخره بازی در نیار" به کارگردانی محمد رضا منصوری و محمد کاظم حاصلی و نویسندگی محمود بالویی از شوش، نمایش "تاناتوفوبیا" به کارگردانی آرش شمشیرگران و نویسندگی آرش شمشیرگران از اهواز و نمایش "قبر کن" به کارگردانی علیرضا مساعد نژاد و نویسندگی علی صادقی از بندر امام خمینی از دیگر آثاری است که در این جشنواره معرفی خواهد شد.

وی گفت: نمایش "قلاده‌ای برای یک سگ مرده" به کارگردانی آرمان اسمی پور و نویسندگی محمد چرمشیر از ایذه، نمایش "قلبی که کوک شد" به کارگردانی عبیرخالدی و نویسندگی پژمان شاهوردی از خرمشهر و نمایش "گورگم‌ها" به کارگردانی رضا اسماعیلی و نویسندگی میثم فرهمندیان از اندیمشک از دیگر آثاری است که در این جشنواره به نمایش درخواهد آمد.

یاقوت‌پور از دیگر آثار این جشنواره به نمایش "لیک" به کارگردانی صادق خاتم پور و نویسندگی فهیمه مدحتی از بهبهان، نمایش "مجید شمر خوان" به کارگردانی فاطمه بهادری و نویسندگی مجید صادپاپی از اندیمشک، نمایش "محکوم به رفتن" به کارگردانی مهدی بیرانوند و نویسندگی امیر عباس زاده از اندیمشک، نمایش "وضوی عشق" به کارگردانی ایلیا غلام حیدر و نویسندگی ابوالقاسم غلام حیدر از شوشتر اشاره کرد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری بیست و هشتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ در اندیمشک گفت: کارگروه اجرایی این جشنواره تشکیل و این جشنواره در ایام گرامیداشت حماسه آفرینی‌های مردم شریف اندیمشک در چهار آذر برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، سومین جشنواره تئاتر استانی برنا با حضور گروه‌های نمایشی از اندیمشک، دزفول، ایذه، اهواز، شوش، خرمشهر، باغملک، شادگان، شوشتر و بندرامام برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha