۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۰۸
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85597780
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

نوآموزان دزفول ورود به عرصه تعلیم و تربیت را جشن گرفتند

دزفول-ایرنا- نوآموزان پیش دبستانی دزفول روز دوشنبه با حضور مسوولان، خیرین مدرسه ساز و خانواده‌ها ورود به عرصه تعلیم و تربیت را جشن گرفتند.

به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش دزفول روز دوشنبه در جشن غنچه‌های دزفول در دبستان شهید قمشی بیان کرد: تعلیم و تربیت فصل تحول زندگی دانش‌آموزان است زیرا با ورود به مدرسه زندگی دانش‌آموزان متحول می‌شود.
امیر ظاهرطحان هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) را گرامیداشت و افزود: آینده مملکت به دست شکوفه‌های الان است چرا که دانش‌آموزان امروز معلمان، پزشکان و آینده‌سازان مملکت هستند.

وی ادامه داد: امسال هشت هزار و ۶۵۰ دانش‌آموز در ۲۵۰ مدرسه ابتدایی دزفول وارد عرصه تعلیم و تربیت شدند.

شکوفه‌های دزفول ورود به عرصه تعلیم و تربیت را جشن گرفتند


مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: توصیه پیامبر اکرم(ص)، احسان به والدین است که باید سرلوحه کار شکوفه‌ها قرار گیرد.
وی درآستانه سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس یاد شهدای گرانقدر دفاع مقدس، انقلاب، شهدای دانش‌آموز، فرهنگی، سلامت و امنیت که برای آسایش مردم جانفشانی کردند را گرامیداشت وبرای ظالمانی که حق حیات را از دانش‌آموزان می‌گیرند نابودی آرزو کرد.

شکوفه‌های دزفول ورود به عرصه تعلیم و تربیت را جشن گرفتند


ظاهرطحان به جشن عاطفه‌ها نیز اشاره کرد و افزود: برخی دانش آموزان لازم توجه و احسان هستند که نیاز است با همکاری همه، نیازمندی‌ها و ملزومات تحصیلی برای آنها تهیه شود تا بتوانند بدون دغدغه به مدرسه بروند. شکوفه‌های دزفول ورود به عرصه تعلیم و تربیت را جشن گرفتند


اجرای برنامه‌های شاد و مولودی‌خوانی از دیگر برنامه‌های این آیین بود.
شهرستان دزفول ۸۰ هزار دانش‌آموز، ۴۰۰ مدرسه، ۲۸۵ فضای دولتی و بیش از ۱۰۰ مدرسه غیردولتی و حدود پنج هزار و ۳۰۰ نیروی رسمی در آموزش و پرورش دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha