عبدولی: دبیر با اقدام به موقع برادرم را نجات داد

۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷
کد خبر: 85598308
عبدولی: دبیر با اقدام به موقع برادرم را نجات داد

تهران- ایرنا- دارنده نشان برنز المپیک با اشاره به جراحی موفق‌آمیز چشم برادرش گفت: تدبیر به موقع رئیس فدراسیون کشتی باعث شد برادرم دوباره بینایی خود را بدست آورد.

علیرضا عبدولی چندی پیش در پیکارهای کشتی فرنگی جوانان جهان در اسپانیا توانسته بود مدال طلای وزن ۷۷ کیلوگرم را برای کشورمان بدست آورد. او شامگاه روز شنبه در نزاعی در اهواز که قصد میانجی‌گری داشت با چاقو به شدت از ناحیه قرنیه چشم دچار آسیب دیدگی شد.

فدراسیون کشتی بلافاصله پیگیر وضعیت عبدولی شد و پس اینکه وی توسط برادرش سعید عبدولی قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک شبانه به تهران انتقال داده شد، اقدامات لازم را برای عمل جراحی این کشتی‌گیر آینده‌دار در بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی نور انجام داد و علیرضا عبدولی به صورت وی آی پی و توسط بهترین متخصصان چشم مورد عمل جراحی قرار گرفت.

سعید عبدولی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص آخرین وضعیت عمل جراحی چشم برادرش اظهار داشت: در حال حاضر عمل جراحی با موفقیت لازم انجام شد و حال او خوب است. یک ویزیت دیگر علیرضا روز چهارشنبه خواهد داشت تا وضعیت او به کلی مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز یک عمل جراحی دیگر بر روی چشم او انجام شود.

دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: در این عمل سخت قرنیه، پلک و شبکه چشم او مورد عمل قرار گرفت.

وی ضمن تشکر از تلاش علیرضا دبیر رئیس فدراسیون تصریح کرد: از خدمات ارزشمند او تشکر می‌کنم که به عنوان برادر بزرگتر، با اقدام به موقع تمامی تلاش‌اش را برای مداوای علیرضا به کار بست و تا آخر عمرم مدیون این محبت او هستم و آن را فراموش نخواهم کرد.

عبدولی: دبیر با اقدام به موقع برادرم را نجات داد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha