رضاییان: از باشگاه الغرافه عذرخواهی می‌کنم؛ استقلال از حاشیه‌ها به سلامت عبور کرد

تهران- ایرنا- ستاره تیم استقلال، گفت: به دلیل اتفاقات و حاشیه‌هایی که شب گذشته برای الغرافه ایجاد شد و امکاناتی که در اختیار آنها قرار نگرفت، از اعضای این تیم عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایرنا، رامین رضاییان که به عنوان بهترین بازیکن دیدار استقلال و الغرافه قطر انتخاب شد، بعد از این بازی، اظهار داشت: متاسفانه در شب قبل از بازی اتفاقاتی افتاد که باید از همه بازیکنان الغرافه عذرخواهی کنم‌ بدون شک باید امکاناتی در اختیار آنها قرار می‌گرفت که این موضوع میسر نشد و از طرف خودم و سایر بازیکنان عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: از باشگاه هم باید تشکر کنم که وارد حاشیه‌ها نشد و کنار سرمربی، تیم و بازیکنان ماند تا امروز این اتفاق خوب را شاهد باشیم، از جواد نکونام هم تشکر می‌کنم که در زمانی که حاشیه ایجاد کردند، کار خود را بدون حاشیه پیش برد و بازیکنان روزهای سختی را سپری کردند.

زننده گل دوم استقلال برابر الغرافه، خاطر نشان کرد: به هر شکل از این شرایط خارج شدیم و امروز هواداران ما یک بُرد شیرین را کسب کردند، این اتفاق را به مجموعه بزرگ استقلال تبریک می‌گویم و باید برای دیدار بعدی در لیگ برتر آماده شویم.

وی بیان کرد: کار سختی داریم، مربی از ما دفاع و حمله می‌خواهد و من به عنوان یک بازیکن هرچه از من بخواهند را انجام می‌دهم،‌ از نکونام تشکر می‌کنم که اجازه می‌دهد در حملات سهیم باشم و برای موفقیت استقلال هر کاری که لازم باشد را انجام می‌دهیم.

گفتنی است دیدار تیم‌های استقلال ایران و الغرافه قطر در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا با پیروزی درخشان سه بر صفر آبی‌پوشان همراه شد تا شبی خاطره‌انگیز برای هواداران این تیم رقم بخورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha