۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸
کد خبر: 85599071
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۶ هزار دانش‌آموز کلاس اولی بوشهری راهی مدرسه شدند

۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸
کد خبر: 85599071
۲۶ هزار دانش‌آموز کلاس اولی بوشهری راهی مدرسه شدند

بوشهر- ایرنا- در آیین جشن شکوفه ها، ۲۶ هزار دانش‌آموز کلاس پایه اول ابتدایی سال تحصیلی فعالیت آموزشی را در یک‌هزار و ۶۸ مدرسه استان بوشهر آغاز کردند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین با تبریک سال تحصیلی جدید اظهار کرد: امسال ۲۶۵ هزار دانش‌آموز این استان در ۱۱ هزار کلاس درس در یک‌هزار و ۶۸ مدرسه، سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

وی افزود: کار آموزش و پرورش این تعداد دانش آموز توسط ۱۰ هزار و ۲۰۰ معلم در سطح استان انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: اگر چه ۶۵۰ نفر از همکاران معلم در سال جاری به افتخار بازنشستگی نائل شده اند اما با استفاده از سایر ظرفیت ها، میزان نیاز به معلم در مدارس تامین و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید

۲۶۵ هزار دانش آموز بوشهری راهی کلاس‌های درس می‌شوند

آغاز پیش از موعد سال تحصیلی برای والدین شماری از دانش آموزان بوشهری!

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان بوشهر

مشکل کمبود معلم در استان بوشهر رفع شد

موحدی ادامه داد: با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، مدارس استان روز گذشته تجهیز به بخشی از امکانات شده تا دانش آموزان با کمترین دغدغه سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر در این مراسم عنوان کرد: امروز ۲۶ هزار دانش آموز برای اولین بار وارد فضای تعلیم و تربیت شده تا در کلاس اول دبستان سال تحصیلی را آغاز کنند.

«غلامحسین مهران‌پور» افزود: از ۱۵۱ هزار و ۴۰ دانش‌آموزی که در مقطع ابتدایی در شهرها و روستاهای استان بوشهر ثبت‌نام کرده، ۱۲۱ هزار و ۵۵۳ دانش‌آموز در مدارس دولتی و ۲۹ هزار و ۴۸۷ نفر در مدارس غیردولتی مشغول به تحصیل می شوند.

وی اضافه کرد: همچنین ۶ هزار و ۶۷۹ کلاس برای دوره‌های ابتدایی استان بوشهر آماده شده که چهار هزار و ۷۶۵ کلاس در بخش دولتی و یک‌هزار و ۹۱۴ کلاس در بخش غیردولتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha