مجهزترین مجموعه بازی شهرستان زاهدان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

زاهدان - ایرنا - بهره بردار شهربازی سرزمین شادی‌ها و سرزمین آفتاب زاهدان گفت: مراحل پایانی ساخت شهربازی سرزمین آفتاب به عنوان با کیفیت ترین شهربازی زاهدان در حال اجراست که تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

یار محمد شه بخش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به صورت مجزا در هر یک از شهربازی‌های سرزمین شادی‌ها و سرزمین آفتاب به طور مستقیم برای ۱۵ نفر ایجاد شغل شده است که در مجموع ۴۵ نفر مشغول به کار می شوند.
وی با بیان اینکه شهربازی سرزمین شادی‌ها شامل ۲ قسمت برای کودکان و بزرگسالان است تصریح کرد:شهربازی سرزمین شادی‌ها از سال ۱۳۹۶ و شعبه دوم آن سال ۱۴۰۲ همچنین امسال شهربازی سرزمین آفتاب در زاهدان راه اندازی شده است.
بهره بردار شهربازی سرزمین شادی‌ها و سرزمین آفتاب زاهدان بیان کرد: با توجه به فقر سرانه تفریحی و همچنین لزوم توزیع عادلانه امکانات تفریحی در شهرستان زاهدان،مجموعه شهربازی سرزمین آفتاب به مساحت ۲ هزار متر برای استفاده کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است. 
به گفته بهره بردار شهربازی سرزمین شادی‌ها و سرزمین آفتاب زاهدان، امکانات شهربازی سرزمین آفتاب زاهدان شامل کشتی ۳۲ نفره، ماشین برقی، آفتاب و مهتاب، قطار کودک، استخر توپ، واقعیت مجازی و چندین دستگاه دیگر تعبیه شده است و تا هفته آینده این مجموعه افتتاح و به بهره برداری کامل می‌رسد.
وی با بیان اینکه دستگاه‌های موجود در این شهربازی‌ها تولید داخل و از بهترین برندها مطابق با استانداردهای روز دنیا است ادامه داد: زمین شهربازی سرزمین آفتاب به کمک شهرداری در اختیار ما قرار گرفته اما تاکنون ۱۳۰ میلیارد ریالی که برای ساخت و خرید دستگاه هزینه شده که از این مبلغ  ۵۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات توسط اداره کل کار،تعاون و تامین اجتماعی تأمین و بقیه با هزینه شخصی بوده است.
شه بخش گفت: با عنایت به غیر متمرکز بودن فضاهای محل واقع سرزمین شادی‌ها و بررسی ظرفیت ها و نیازهای مناطق، استارت مجموعه جدیدی(سرزمین آفتاب) واقع در خیابان انقلاب زده شد تا در ابتدا بتوانیم مجموعه ای که دستگاه‌های بازی بصورت متمرکز داشته باشیم و بعد از آن خدمتی ماندگار به عزیزان شهروند در آن منطقه داشته باشیم، یکی دیگر از مزیت های مجموعه جدید وجود دسترسی های زیاد برای استفاده از وسایل بازی و همچنین فاصله با منازل مسکونی است تا مزاحمتی برای آن عزیزان ایجاد نکند.
وی بیان کرد: تجهیزات این شهر بازی با کیفیت و دارای تمامی استانداردهای موجود  بوده بطوریکه قبل از تحویل دستگاه بارها از نظر ایمنی و سایر استاندارد ها تست شده است.
بهره بردار شهربازی سرزمین شادی‌ها و سرزمین آفتاب زاهدان گفت: کودکان دوست دارند در کنار هم سن و سال‌های خود بازی کنند، عاشق شهربازی و پارک هستند از همین جهت بارها خانواده را مجاب کرده که آنها را به این گونه اماکن ببرند در این شرایط انتظار شهروندان راه اندازی شهربازی است که بتوانند حداقل انرژی کودکانشان در این اماکن تخلیه شود و برای سنین بزرگسالی که متاسفانه برای تخلیه هیجانات خود رو به تفریحات کاذب می آورند جایگزینی مناسب است بطور مثال کورس های شبانه با وسیله نقلیه که بارها منجر به خسارات جرحی و فوتی میشود با بوجود آمدن چنین مکانهایی این خطرات کاهش می یابد.
وی در مورد انتظاراتی که از مسوولان دارند اشاره کرد و افزود: کاهش بوکوراسی زمانبر اداری و همچنین تخصیص زمین های مناسب از طرف شهرداری ها و حمایت مالی از جمله اختصاص ارز ویژه برای وارد کردن دستگاه‌های با کیفیت تر از کشورهای صاحب سبک است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha