۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85599281
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

زوج هنرمند اصفهانی برای زادروز شهید غیرت پوستر طراحی کردند

سبزوار- ایرنا - یک زوج هنرمند ناشنوا از شهرستان شهرضا در استان اصفهان، به مناسبت ۲۷ شهریور، سالروز تولد شهید غیرت "حمیدرضا الداغی"، پوستر زادروز وی را طراحی و برای رسانه‌های سبزوار ارسال کردند.

به گزارش ایرنا، «یوسف رضوانی» و همسرش خانم «نام‌آور» هدف از اقدام خود در طراحی پوستر شهید الداغی را پاسداشت نام و یاد این شهید شاخص بیان کردند که در مسیر حراست از ارزش‌های اسلامی به شهادت رسید.

حمیدرضا الداغی آمر به معروف و ناهی از منکر سبزواری در عرصه امر به معروف و نهی از منکر و حفاظت از ناموس جان خود را فدا کرد که نام وی به عنوان شهید غیرت در اذهان جامعه نقش بست.

زوج هنرمند اصفهانی برای زادروز شهید غیرت پوستر طراحی کردند

این شهید گرانقدر، متولد ۲۷ شهریور ۱۳۵۶، در شامگاه روز جمعه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲، هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که در درگیری با اراذل شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید.

به پاس اقدام غیرتمندانه این جوان سبزواری، میدان محل شهادت وی در سبزوار به نام «شهید الداغی» و خیابان محل سکونت وی به عنوان «جوانمرد» نامگذاری شد.

به گزارش ایرنا، سال گذشته رییس وقت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از پیشنهاد نامگذاری هشتم اردیبهشت به عنوان روز «شهید غیرت»، برای بزرگداشت شهید "حمیدرضا الداغی" خبر داد که در دستور کارگروه نامگذاری روزها و مناسبت‌های خاص شورای فرهنگ عمومی کشور نیز قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha