۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85599358
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحول بازاریابی محصولات ایرانی با آدمک هوشمند در نمایشگاه چین
فروشگاه ملی ایران در نمایشگاه تجارت خدمات چین ۲۰۲۳

تهران-ایرنا- رسانه‌های چینی از تحول بازاریابی محصولات فروشگاه ملی ایران به کمک آدمک هوشمند در نمایشگاه تجارت خدمات چین خبر دادند که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از خبرگزاری شینهوا، غرفه فروشگاه ملی ایران در پلتفرم جینگ‌دونگ (JD) در نمایشگاه تجارت خدمات بین‌المللی چین ۲۰۲۴ توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده که به محصولات ایرانی علاقه‌مند هستند.

چن شی‌یانگ مدیر فروشگاه ملی ایران در همین راستا اظهار داشت: امسال تعداد بازدیدکنندگان از غرفه ما افزایش یافته است و محصولات ایرانی مانند زعفران، خرما، روغن گل سرخ دمشقی و خشکبار روزبه‌روز بیشتر مورد توجه مصرف‌کنندگان چینی قرار می‌گیرد.

وی افزود: از زمان راه‌اندازی فروشگاه در نمایشگاه سال گذشته، حدود ۱۰۰ برند ایرانی محصولات خود را برای فروش در این فروشگاه قرار داده‌اند و میانگین فروش ماهانه حدود ۳۰۰ هزار یوان (معادل ۴۲ هزار دلار) بوده است.

چن ادامه داد: فروشگاه ملی ایران با استفاده از ابزار هوش‌مصنوعی مانند آدمک هوشمند توانست دروازه‌های جذب مخاطب را بگشاید و مصرف‌کنندگان چینی را بیشتر با محصولات ایرانی آشنا کند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال، یک آدمک هوش مصنوعی با نمای ویژه از ایران به‌صورت ۲۴ ساعته و مداوم در حال مشاوره است. این آدمک نه‌تنها هزینه‌های نیروی انسانی را به‌طور چشم‌گیری کاهش داده، بلکه به‌عنوان یک راهنمای بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر عمل می‌کند.

این رسانه چینی همچنین با بیان اینکه فروشگاه ملی ایران نمایانگر استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک بین‌المللی است، نوشت: هوش مصنوعی در این نمایشگاه به عنوان یکی از شاخصه‌های کلیدی در تجارت الکترونیک بین‌المللی مطرح شده و به احیای انرژی نوین در این حوزه کمک می‌کند.

درهمین پیوند، محسن بختیار سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن که برای بازدید از غرفه‌های ایرانی به نمایشگاه تجارت خدمات بین‌المللی چین رفته بود، اظهار داشت: حضور شرکت‌های بزرگ خدماتی ایران در این نمایشگاه، نوید بخش گسترش تعاملات دوجانبه در این حوزه است.

وی افزود: نمایشگاه بین المللی تجارت خدمات چین نه تنها بستری برای نمایش نوآوری است، بلکه شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا با سیاست‌های دولت چین در توسعه با کیفیت بالا و حفاظت از محیط زیست آشنا شوند.

نمایشگاه بین‌المللی تجارت خدمات چین (CIFTIS) ۲۰۲۴ با حضور شرکت‌های ایرانی و خارجی از ۲۲ تا ۲۶ شهریور در مرکز همایش‌های ملی چین و پارک شوگانگ پکن برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha