عالمی: استقلال ثابت کرد جایگاه بزرگی در آسیا دارد

تهران- ایرنا- مدیر تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال همواره در مسابقات بین‌المللی نتایج خوبی کسب کرده و با برتری قاطع مقابل الغرافه، ثابت کرد جایگاه بزرگی در آسیا دارد.

ایمان عالمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به پیروزی درخشان سه بر صفر آبی‌پوشان مقابل الغرافه در نخستین هفته لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: خوشحالم گام اول در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تورنمنت باشگاهی فوتبال قاره کهن را محکم برداشتیم و به بردی دلچسب رسیدیم.

وی افزود: با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان، تیم استقلال به آنچه استحقاقش را داشت، دست پیدا کرد و قطعا در ادامه مسابقات با انگیزه و روحیه بالاتری بازی خواهد کرد.

عالمی: استقلال ثابت کرد جایگاه بزرگی در آسیا دارد/ تیم متحدی هستیم

مدیر تیم فوتبال استقلال، خاطرنشان کرد: ورزشگاه شهر قدس برای میزبانی لیگ نخبگان آسیا شرایط خوبی نداشت، اما مدیران شهر قدس نهایت تلاش خود را به کار بستند تا این ورزشگاه بتواند میزبان این دیدار باشد.

عالمی تصریح کرد: بازیکنان و مربیان استقلال همدل و متحد هستند که این مساله مهمی است. تمرینات منظم و فشرده‌ای را پیش از این مسابقه برگزار کردیم و می‌توانم شهادت دهم اعضای کادرفنی استقلال بیش از ۱۰ ساعت در روز وقت گذاشتند تا الغرافه را آنالیز کنند.

عالمی: استقلال ثابت کرد جایگاه بزرگی در آسیا دارد/ تیم متحدی هستیم

وی تاکید کرد: الغرافه یکی از تیم‌های مطرح قطر است و پنجمین تیم گران‌قیمت لیگ نخبگان آسیا محسوب می‌شود که بازیکنان مطرح و بزرگی را در ترکیب داشت. به غیر از دو تا سه بازیکن که ملیت قطری داشتند، سایر بازیکنان این تیم خارجی بودند.

مدیر تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: استقلال همواره در مسابقات بین‌المللی نتایج خوبی کسب کرده و در اولین هفته از لیگ نخبگان آسیا، ثابت کرد جایگاه بزرگی در آسیا دارد.

عالمی افزود: از هواداران دوست داشتنی و با معرفت استقلال تشکر می‌کنیم که مثل همیشه یاور و پشتیبان تیم محبوبشان بودند و با تمام وجود استقلال را مورد حمایت قرار دادند. دوست داشتیم بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد تا تعداد بیشتری از هواداران را در کنار خود داشه باشیم.

عالمی: استقلال ثابت کرد جایگاه بزرگی در آسیا دارد/ تیم متحدی هستیم

وی در خصوص دیدار استقلال مقابل نساجی در لیگ برتر، گفت: زمان زیادی برای بازی با نساجی مازندران نداریم، پس از بازی‌های ملی که باعث شد تا لیگ ایران تعطیل شود، حالا دیدارهای استقلال به صورت فشرده برگزار می‌شود و در فاصله کم باید به مصاف رقبای خود در لیگ برتر و سپس لیگ نخبگان آسیا برویم. اولین دیدار ما با نساجی مازندران است و اگرچه کار راحتی پیش رو نداریم، اما برای پیروزی و سه امتیاز کامل پا به زمین مسابقه خواهیم گذاشت. به دنبال این هستیم تا یک پیروزی شیرین دیگر را به دست آوریم. استقلال توانایی بردن نساجی مازندران را دارد و به طور حتم با تمام توان در زمین حاضر خواهیم شد تا شادی را برای هواداران عزیزمان به ارمغان آوریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha