ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع در تهران متناسب با شیوه‌نامه آموزش و پرورش است

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران گفت: ثبت نام دانش‌آموزان اتباع خارجی استان تهران در مدارس مقاطع مختلف تحصیلی متناسب با شیوه‌نامه ابلاغ شده از سوی آموزش و پرورش انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، احسان حیدری عصر سه‌شنبه در جلسه ساماندهی و بررسی وضعیت ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی، بر لزوم ساماندهی و بررسی وضعیت ثبت‌نام این دانش‌آموزان در مدارس استان تاکید کرد.

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه تعامل و همکاری دستگاه‌های مرتبط در راستای ساماندهی و ارائه خدمات مربوط به ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی مجاز بوده و درباره اتباع خارجی غیرمجاز استان تهران پیرو سیاست‌های سازمان ملی مهاجرت است.

ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع در تهران متناسب با شیوه‌نامه آموزش و پرورش است

در پایان این جلسه هریک از مسوولان به ارائه گزارشی درباره وضعیت و شرایط ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع در هریک از مناطق و شهرستان‌های تهران پرداختند.

جلسه ساماندهی و بررسی وضعیت ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی استان با حضور بهزاد مرادی‌پور مدیرکل اجتماعی سازمان ملی مهاجرت، نمایندگان آموزش و پرورش و دیگر مسئولان و همکاران این اداره کل در سالن جلسات اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران به منظور بررسی ثبت‌نام دانش‌آموزان مجاز اتباع خارجی استان تهران برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha