۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۳:۴۴
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85599978
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دولت و شخصیت‌های سیاسی یمن اقدام رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم کردند

تهران-ایرنا-دولت و شخصیت‌های مهم سیاسی یمن سه‌شنبه شب در بیانیه‌ای اقدام رژیم صهیونیستی در دستکاری وسایل ارتباطی که موجب کشته شدن شماری از شهروندان غیر نظامی و زخمی شدن هزاران تن شد، محکوم کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های یمنی، «هاشم شرف الدین» سخنگوی دولت تغییر و سازندگی یمن افزود: این جنایت وحشیانه نقض آشکار قوانین بین الملل و نادیده گرفتن فاحش حیات انسانی است.

وی تأکید کرد: استفاده از پیجر به عنوان ابزاری برای کشتار ومجروحیت لبنانی ها روان تشنه صهیونیست‌ها را نشان می‌دهد که تشنه خون‌های نادیده گرفته انسان‌ها هستند.

شرف الدین همچنین با ملت لبنان و خانواده قربانیان ابراز همبستگی کرده و این حادثه را تسلیت گفته است.

وی تأکید کرد که ملت یمن اطمینان کامل دارد که این اقدام بزدلانه، بر عزم مقاومت اسلامی لبنان برای شکست رژیم صهیونیستی در راه قدس و در نبرد دفاع از لبنان و فلسطین خواهد افزود.

سخنگوی انصارالله یمن

«محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن نیز از این اقدام رژیم صهیونیستی در حق ملت لبنان به جناتی یاد کرد که حاکمیت لبنان را نقض کرده است.

وی با ابراز تسلیت و همبستگی با خانواده شهدای مقاومت اسلامی لبنان، تأکید کرد که لبنان توانانیی عبور از همه این چالش‌ها را دارد.

عبدالسلام گفت که مقاومت قدرتمند لبنان همچنین توانایی بازدارندگی در برابر اسرائیل را داشته و در مقابل هرگونه تشدید تنش احتمالی علیه لبنان می‌تواند هزینه زیادی را به تل آویو تحمیل کند.

جمعیت علمای یمن

جمعیت علمای یمن با محکوم کردن این جنایت افزود: تجاوز رژیم صهیونیستی اقدامی بزدلانه برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌هایش است

در گزارش این جمعیت آمده است: حمله سایبری خیانتکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم می کنیم، که این تشدید تجاوزگری بزدلانه برای سرپوش گذاشتن بر شکست هایش انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha