هافبک تراکتور: سه امتیاز حساس با الوکره را با بازی خوب کسب می کنیم

تبریز- ایرنا- هافبک تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه بازی با الوکره در لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت است، گفت: بازی های اول در هر تورنمنتی دشوار است اما امیدوارم یک بازی خوب ارایه کرده و سه امتیاز حساس آنرا بگیریم.

به گزارش ایرنا از باشگاه تراکتور، دانیال اسماعیل فر اظهار کرد: همیشه اولین بازی‌ها در هر جامی سخت است اما ما مصصم هستیم قدم اول را محکم برداریم.

وی با بیان اینکه ورزشگاه الجنوب قطر محل برگزاری بازی امشب تراکتور و الوکره امکانات بسیار خوبی دارد و با اشاره به وجود استادیوم های پیشرفته در قطر، اظهار کرد: امکانات و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری ورزشگاه های این کشور در جهان بی مانند است.

وی افزود: به علت همین امکانات امروز شاهدیم که تیم های باشگاهی این کشور نیز رشد و پیشرفت های چشمگیری داشته اند.

اسماعیلی فر اظهار کرد: وضعیت تیم‌های قطری عالی است و این کشور بهترین جام جهانی تاریخ را برگزار کرده و ورزشگاه محل بازی ما نیز یکی از زیباترین استادیوم‌های دنیاست و قابل مقایسه با استادیوم ایران نیست و نمی‌شود با ورزشگاه‌های ایران مقایسه کرد.

وی فر با اشاره به برگزاری تمرینات پیش از بازی تراکتور با الوکره در ورزشگاه الجنوب، گفت: هیچ ایرادی نمی‌شود به این ورزشگاه گرفت و همه شرایط برای یک بازی خوب وجود دارد و بهانه‌ای نداریم.

وی یادآور شد: تراکتور در بازی امشب میهمان الوکره است و آنها جزو تیم های خوب قطر هستند که امیدوارم بازی خوبی هواداران مشاهده کرده و هدفی که می‌خواهیم از این بازی به دست آوریم.

این بازیکن با بیان اینکه تراکتور راه خیلی سختی در فصل جاری فوتبالی دارد، گفت: ساختار تیم حدود ۷۰ درصد تغییر کرده و شرایط تیم متفاوت از پارسال است که مقداری زمان نیاز داریم تا به شرایط مطلوب برسیم، اما این دلیل بر توجیه نتایج نیست.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های تراکتور تبریز و الوکره قطر از هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در سطح ۲ فردا در ورزشگاه مدرن جنوب که میزبان جام جهانی نیز بود، راس ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امشب / چهارشنبه/ برگزار می شود.

تیم فوتبال تراکتور تبریز در گروه A با تیم های الوکره قطر، روشن تاجیکستان و موهون باگان هند هم گروه است.

سرخ پوشان تبریزی در هفته های دوم و سوم این رقابت ها به ترتیب روزهای یازده مهر با موهون باگان و دوم آبان ماه در تبریز از تیم روشن تاجیکستان میزبانی خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha