۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
کد خبر: 85600435
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بوشهر کشف شد

۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
کد خبر: 85600435
۴۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بوشهر کشف شد

بوشهر- ایرنا- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: طرح مبارزه با کالای قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی استان در سه روز گذشته اجرایی شده که تاکنون ۴۷۰ میلیارد ریال کالا کشف شده است.

به گزارش ایرنا، سردار حیدر سوسنی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عمده کالاهای قاچاق کشف شده شامل لوازم جانبی موبایل، لوازم یدکی خودرو، لوازم آرایشی و بهداشتی، البسه و پوشاک است.

وی افزود: موضوع مبارزه با کالای قاچاق مربوط به روزهای خاصی نیست بلکه در طول سال همکاران در حوزه پلیس به شکل ۲۴ ساعت با این پدیده نامیمون اقتصادی در حال مبارزه هستند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: همسایگی این استان با کشورهای حوزه خلیج فارس در کنار قرارگرفتن بین استان های جنوبی و مرکزی سبب شده تا چشم طمع قاچاقچیان کالا به این استان دوخته شود.

بیشتر بخوانید

۵۶۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در بوشهر کشف شد

۶۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد

کشف ۹۰ میلیارد ریال پوشاک قاچاق در گناوه

سوسنی ادامه داد: با مشارکت مردم شاهد کشفیات کالاهای قاچاق در طول سال در این استان هستیم که نشان می دهد فضا برای هر گونه تخلفی ناامن است.

وی یادآور شد: اولویت فراجا نیز مبارزه با قاچاق کالا به منظور حفظ و صیادت از اقتصاد کشور و تولیدات داخلی است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآور شد: از شهروندان درخواست می شود از خرید و استفاده از کالاهای قاچاق خودداری و موارد مشکوک را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا خط تلفن ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha