۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۲۵
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85601216
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اجرای ۶۰۰ عنوان برنامه فرهنگی در فردیس

کرج - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه امام رضا( ع) شهرستان فردیس گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ۶۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی توسط سپاه فردیس در این شهرستان اجرا می شود.

سرهنگ جعفر فلاح نژاد شامگاه چهارشنبه در نشستی به تشریح برنامه های سپاه در هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: برگزاری ۱۲۰ مراسم آبرو محله ،یادواره شهدا در مدارس همراه با اکران فیلم،مسابقات ورزشی کاراته تکواندو ،والیبال،فوتسال،تیراندازی،بازدید از باغ موزه دفاع مقدس،همایش بانوان تمدن ساز و دیدار با ۴۵ خانواده شهدا و جانبازان و تکریم آنها در منزل از جمله این برنامه ها است.

وی تصریح کرد: همچنین در هفته دفاع مقدس یک هزار و ۲۰۰ بسته آموزشی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود ؛ این تعداد بسته آموزشی و نوشت افزار شامل کیف و ملزومات تحصیلی توسط سپاه شهرستان فردیس در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد .

فلاح نژاد با بیان اینکه دهکده دفاع مقدس در پارک تندرستی فردیس ایجاد می شود، گفت: ۱۵ غرفه با موضوع کودک و نوجوان،انتشارات ،سرود،تئاتر خیابانی و عفاف و حجاب راه اندازی می شود و محصولات فرهنگی بفروش می رسد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا( ع) شهرستان فردیس افزود: ۳۰ مدرسه با هماهنگی آموزش و پرورش فردیس توسط گروه‌های جهادی سپاه رنگ آمیزی،ترمیم و نیمکت ها تعمیر شد.

فلاح نژاد افزود: افتتاح پنج پایگاه بسیج،گلباران گلزار شهدا،تقدیر از پیرغلامان حسینی،تقدیر از رتبه های برتر کنکور و قهرمانان ورزشی،تعمیر و مرمت ۲۴ خانه محرومان توسط گروه‌های جهادی از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس سپاه فردیس است.

وی بیان کرد: مستند زندگی شهید ترور چراغ ساز و شهید سیدمرتضی کریمی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس شروع رونمایی و اکران آن در کنگره شهدای استان البرز سال آینده برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جای خالی تولید محتوای شهدا دفاع مقدس احساس می شود، گفت: تولید محتوا در قالب دفاع مقدس و ارائه الگو به نسل جوان می تواند موثر باشد.

وی به تکریم ۶۰۰ خانواده شهدا اشاره کرد و افزود: در هفته دفاع مقدس نه تنها خانواده های شهدا بلکه یادگاران دفاع مقدس جانبازان و آزادگان نیز تجلیل خواهند شد.

فرمانده سپاه فردیس گفت: ۴۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال طی ۶ ماه گذشته به نیازمندان فردیس پرداخت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha