۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85601334
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استاندار: اصفهان سه میلیارد متر مکعب کسری آبخوان دارد

کاشان-ایرنا- استاندار اصفهان گفت: کمبود منابع آبی یکی از معضلات اصلی استان است به‌طوریکه با سه میلیارد متر مکعب کسری آب‌خوان مواجه هستیم.

به گزارش ایرنا، سیدرضا مرتضوی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری مشترک شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل که با حضور رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: آلودگی هوا و فرونشست زمین نیز از مهم‌ترین چالش‌های استان اصفهان هستند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه تمرکزگرایی از مهمترین مشکلات کشور است، اظهار کرد: بسیاری از مسائل کشور به‌دلیل تمرکزگرایی با چالش مواجه شده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه حکمرانی متمرکز به قدری ادامه یافته که روند حرکت در بودجه نیز تمرکزگرایانه بوده است، گفت: به تمرکززدایی و تفویض اختیار از مرکز به استان‌ها بی‌توجهی شده است.

مرتضوی تاکید کرد: حجم سرمایه‌گذاری در استان اصفهان به قدری است که در برخی از شهرستان ها از جمله کاشان و آران و بیدگل با مشکل کمبود نیروی فعال در حوزه صنعت مواجه هستیم.

به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی برای حضور در کنگره بزرگداشت علی بن محمد الباقر (ع) صبح امروز به کاشان، سفر و با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

اختتامیه کمیته علمی کنگره بین‌المللی حضرت علی بن محمد باقر(ع) امروز در مشهد اردهال کاشان برگزار می‌شود.

حضور در جلسه شورای اداری مشترک شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل و نیز نظارت میدانی بر پروژه‌های عمرانی این مناطق از دیگر برنامه‌های رییس مجلس در این سفر یک روزه است.

مشهد اردهال در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی کاشان و در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha