فعالیت ۱۲ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی «جشن عاطفه‌ها» در شاهرود + فیلم

شاهرود - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود گفت: ۱۲ پایگاه «جشن عاطفه‌ها» شامل ۱۰ مرکز نیکوکاری مردمی و ۲ پایگاه این نهاد، کمک‌های شهروندان و خیران را در نقاط مختلف شهر جمع‌آوری می‌کنند. 

محمدمهدی اصغری روز پنجشنبه در حاشیه برپایی «جشن عاطفه‌ها» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به رسم آیین هرساله برای دانش‌آموزان زیر پوشش در مقاطع مختلف تحصیلی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و هدایا خیران می‌کند.

وی با اشاره به اینکه «جشن عاطفه‌ها» برای جمع آوری کمک‌های مردمی از امروز در پایگاه میدان جمهوری شاهرود آغاز شد، افزود: این پویش فردا(جمعه) در مصلای نماز جمعه و شنبه هفتم مهر در مدرسه‌های این شهر ادامه دارد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود ابراز کرد: ۷۱۲ دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و ۷۲ دانشجوی بی‌سرپرست، بدسرپرست و یا دارای والدین بیمار زیر پوشش، این کمک‌ها را طی سال تحصیلی دریافت می‌کنند.

وی یاد آور شد: «پویش همدلی» نیز از ابتدای شهریور تا نیمه مهرماه به منظور تامین نوشت افزار و لوازم ضروری تحصیلی دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در حال اجرا است.

اصغری با بیان اینکه کد دستوری #۰۲۳۲*۸۸۷۷* برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیران مشخص شده است، اظهار کرد: پرداخت برخط از طریق سامانه‌های کارت به کارت شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۵۰۲۴ در نظر گرفته شد.

به گزارش ایرنا، ۲ هزار و ۵۷۰ خانوار با جمعیت چهار هزار و ۳۷۱ نفری هم‌اکنون زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود قرار دارند که از این تعداد ۲ هزار و ۲۳ خانوار کمک معیشت‌بگیر و ۵۴۷ خانوار تک و چندخدمتی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha