۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۵۷
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85601826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷۳ گروه جهادی شیروان در بحث محرومیت زدایی فعالیت خواهند داشت

بجنورد- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه شیروان گفت: ۱۷۳ گروه جهادی در قالب طرح "هر پایگاه یک گروه جهادی" بای بحث محرومیت زدایی و خدمات رسانی این شهرستان فعالیت خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی دارابی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران به مناسبت آغاز هفه دفاع مقدس اظهار کرد: ۹۱۰ فعالیت در قالب ۸۳ عنوان برنامه برای این هفته در سطح شهرستان برنامه ریزی شده است و از این تعداد ۲۲ برنامه به صورت محوری و شهرستانی اجرا خواهد شد.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآوری برای نسل جوان ما جهت آشنایی با روند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

دیدار و تجلیل از ۳۵۰ خانواده شهید

فرمانده سپاه ناحیه شیروان اضافه کرد: رزمایش بزرگ رهروان شهدا از جمله مهم ترین برنامه اجرایی در این هفته خواهد بود، دیدار و تجلیل از ۳۵۰ خانواده شهید توسط بسیجیان حوزه ها و پایگاه های بسیج محلات و اقشار پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره های شهدا در سطح مساجد شهر و روستا، عطر افشانی مزار شهدا، توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، اعزام راویان دفاع مقدس به سطح ادارات و مدارس، اجرای برنامه های میز خدمت و حضور گسترده بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه از جمله برنامه های اجرایی این هفته خواهد بود.

سرهنگ دارابی با اشاره به نقش و جایگاه خبرنگاران تاکید کرد: چنانچه رسالت ما و اصحاب رسانه در رفع شبهات و دغدغه های روز جامعه به درستی انجام نشود، آیندگان ما نمی توانند ارزش این گنج دفاع مقدس را به درستی درک کنند و هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای روشنگری و تبیین خواهد بود.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha