۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85602176
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: دولت چهاردهم به ساماندهی زیرساخت‌های شهرستان نگاه ویژه داشته باشد

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان با اشاره به اینکه با وجود گذشت زمان زیادی از بازسازی‌های این شهر هنوز برخی زیرساخت‌ها برای شهروندان فراهم نیست گفت: انتظار می‌رود دولت چهاردهم نگاه ویژه‌ای به اصلاح زیرساخت‌ها و همچنین وضعیت اشتغال در آبادان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان اظهار کرد: آبادان و خرمشهر در هشت سال دفاع مقدس کانون جنگ بودند و زیرساخت های عمرانی را به این واسطه از دست دادند.

وی افزود: برخی بی تدبیری‌ها باعث شد که مشکلات آبادان روی هم انباشته شود و مسئولان فعلی وارث مشکلات متعدد هستند که مردم شهرستان را زجر می‌دهد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت گفت: امت‌های اسلامی امروز بیش از همیشه به وحدت و اتحاد نیاز دارند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی بیان کرد: برای جهان اسلام با جمعیت میلیاردی زیبنده نیست رژیم جعلی چند میلیونی صهیونیست در غزه و لبنان اقدام به کودک کشی و جنایات گسترده کند و قبله اول مسلمانان را اشغال کند.

وی افزود: خوشبختانه بعد از انقلاب اسلامی به تعالیم پیامبر توجه شد و برابر رژیم صهیونیستی ایستادند؛ استقامت حدود یک ساله در غزه که از هر جهت محاصره هستند ستودنی است به گونه ای که ۴۱ هزار شهید و بیش از صد هزار مجروح هم نتوانست محور مقاومت را از پا در بیاورد.


خطیب جمعه آبادان با اشاره به جنایت صهیونیست در لبنان گفت: صهیونیست به دنبال این بود که در یک روز چند هزار نیروی حزب الله به شهادت برسد و آنها را تسلیم کند اما این نقشه نیز نقش بر آب شد.
وی افزود: صهیونیست در عملیات‌های تروریستی به اهدافش نرسید و روز به روز منفورتر می‌شود.
خطیب جمعه آبادان با اشاره به اینکه اجازه نمی‌دهیم غزه تنها باشد، گفت: محور مقاومت با مرکزیت جمهوری اسلامی به ندای پیامبر اکرم لبیک گفته و باز هم ضربات سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد خواهند کرد.
حجت‌الاسلام غبیشاوی بیان کرد: انتقام پیشیمان کننده از سوی ایران اسلامی به خون خواهی شهید هنیه در انتظار رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود و نابودی اسرائیل نزدیک است.
خطیب جمعه آبادان با اشاره به فرا رسیدن فصل مدارس گفت: دانش آموزان با روحیه بالا وارد کلاس‌ها شوند و امیدواریم کمبود معلم مدیریت شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha