۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۵۷
کد خبر: 85602463
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سلیمانی: نمره داوری دیدار استقلال و نساجی ضعیف بود/ چشمی نباید اخراج می‌شد

تهران- ایرنا- کارشناس داوری فوتبال، گفت: در دقایق پایانی اخراج روزبه چشمی درست نبود و همان کارت زرد برای این بازیکن کافی بود که VAR با اشتباه به داور بازی اعلام کرد.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال ایران امروز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به بازی جنجالی و پر حاشیه استقلال و نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: بازیکن تیم فوتبال استقلال (زبیر نیک‌نفس) در نیمه اول روی بازیکن نساجی مازندران خطای پنالتی انجام داد و پای او را زد که داور به درستی در سوتش به نشانه پنالتی دمید.

وی افزود: پنالتی استقلال درست نبود و مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران برخورد طبیعی و به اصطلاح فوتبالی با مهاجم استقلال انجام داد.

کارشناس داوری فوتبال خاطرنشان کرد: گل دوم نساجی مازندران کاملا صحیح بود چرا که رامین رضاییان آفساید را پر کرده بود.

سلیمانی تصریح کرد: گل ابوالفضل جلالی که منجر به تساوی بازی شد کاملا درست بود و هیچ کدام از بازیکنان استقلال در شرایط آفساید قرار نداشتند.

وی تاکید کرد: روزبه چشمی می‌توانست از داور کارت قرمز دریافت نکند و تصمیم داور درباره اخراج او کاملا اشتباه بود چرا که بازیکن نساجی مازندران در موقعیت گلزنی قرار نداشت.

کارشناس داوری در پایان گفت: در نیمه اول و اگر اشتباه نکنم دقیقه ۱۲ داور یک پنالتی برای استقلال نگرفت. توپ در محوطه جریمه نساجی برخورد کرد و باید کمک داور ویدیوی پنالتی اعلام می‌کرد.

کارشناس داوری فوتبال ایران ادامه داد: تیم داوری و اتاق کمک داور ویدیوی بازی استقلال و نساجی مازندران عملکرد خوبی را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نداشت و تصمیماتی که در این بازی گرفته شد نشان از عدم هماهنگی و ضعف میان آنها داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha