درویش: ورزشگاه را نمی‌توانم از سوپرمارکت بخرم/ ارونوف می‌خواهد بماند

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به انتقاد از مسئولان برگزاری مسابقات لیگ پرداخت و عنوان کرد: ورزشگاه، چیزی نیست که من بخواهد از سوپرمارکت بخرم.

به گزارش ایرنا، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس پس از برد این تیم برابر آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی خوبی بود، خستگی بازی سنگین با الاهلی باعث شد تا تیم شادابی لازم را نداشته باشد، اما تیمی که ۵، ۶ گل می‌زند، موقعیت گل زیادی ایجاد می‌کند، حتما توانایی بالایی دارد و آماده حضور مقتدرانه در دربی در صورت برگزاری هستیم و برای پیروزی در آن مسابقه به میدان می‌رویم.

وی درباره برگزاری بازی دربی در اراک اظهار داشت: ما تصمیم‌گیر محل برگزاری دربی نبودیم و شکست آلومینیوم در بازی امشب خط بطلانی بر نحسی بازی در اراک برای ما است و در اراک هم برای پیروزی به میدان می‌رویم تا ثابت کنیم که طلسم شدن در یک ورزشگاه یا یک شهر، خرافات است.

درویش درباره گنجایش محدود ورزشگاه اراک هم تصریح کرد: ورزشگاه اراک گنجایش مسابقه‌ای مانند دربی که هر جا برگزار شود، صدهزار هوادار می‌آیند را ندارد، نمی‌دانم چطور می‌خواهند این بازی با توجه به این همه علاقمند برگزار کنند اما به هر حال ما تابع هستیم و مجبوریم در این بازی حضور پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از مسئولان برگزاری لیگ، یادآور شد: باید پس از پایان لیگ، باید به ما می‌گفتند که با توجه به شرایط، دنبال ورزشگاه باشیم، برخی می‌گویند که باید استقلال و پرسپولیس خودشان زمین برای بازی پیدا کنند، ورزشگاه را که داخل سوپرمارکت نمی‌فروشند و این از آن حرف‌هایی که است که می‌خواهند افکار عمومی را به سمت دیگری ببرند.

وی افزود: ما کشور بزرگی در منطقه با وسعت بسیار هستیم اما اینکه یک ورزشگاه نداریم از بی‌تدبیری و نداشتن مدیریت در ساخت اماکن ورزشی است. امیدواریم روزی بیاید که دغدغه ورزشگاه نداشته باشیم و دغدغه‌مان این باشد که بین ۲ استادیوم انتخاب کنیم که صدهزارتایی را برویم بازی کنیم یا در ۵۰ هزار تایی به میدان برویم. امیدواریم روزی برسد که مقابل تیم‌های خارجی آبروداری کنیم.

درویش درباره تمدید قرارداد با ارونوف هم گفت: در جلسه‌ای که ۲ روز پیش با گاریدو داشتم عنوان می‌کرد که دغدغه من الان این است که کدام بازیکن را در زمین بگذارم. وقتی تیم بازیکن خوب زیاد داشته باشد، چنین دغدغه‌هایی داریم. در ۲۰ سال اخیر سابقه نداشته مثل امروز پرسپولیس اینقدر بازیکن خوب و باکیفیت داشته باشد و این مخاطره‌انگیز هم هست و باید همه را طوری راضی نگه داریم که بمانند. یک جای خالی در لیست پرسپولیس هست که اگر گاریدو بازیکن بخواهد جذب می‌کنیم. با ارونوف هم صحبت کردیم و او علاقمند است که باز هم در پرسپولیس بازی کند. همه جوانب باید را سنجید و باید حرف‌های معقولانه زد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره معرفی هیات مدیره جدید هم اظهار داشت: کنسرسیوم بانکی تا یکشنبه، دوشنبه، اعضای هیات مدیره جدید را معرفی کند.

وی درباره جدایی مهرداد خانبان، آنالیزور پرسپولیس هم اذعان داشت: سرمربی معتقد بود که او باید در یک پست دیگر کار کند اما خانبان جای دیگری را برای کار کردن در تیم مدنظر داشت که سرمربی معتقد بود در آن پست ۲، ۳ همکار داریم و هفته آینده یک جلسه داریم که در این باره صحبت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha