۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85602768
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه‌های صهیونیستی: حمله زمینی به لبنان غیرمنطقی است/ نصرالله از جنگ تمام عیار نمی‌ترسد

تهران- ایرنا- رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله زمینی به لبنان اقدامی بدون حساب و کتاب و غیرمنطقی است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از شبکه المیادین، این رسانه ها اضافه کردند: حمله زمینی به جنوب لبنان درحالی که هم اکنون توان مقابله کافی با پهپادهای حزب الله نداریم، کار آسانی نیست.

رسانه های رژیم صهیونیستی افزودند: اسرائیل در موضوع ذخایر سلاح و مهمات نیز اوضاع مناسبی ندارد.

این رسانه ها که از نگران چشم انداز جنگ در منطقه هستند، این سوال ها را مطرح کردند که اگر حمله به لبنان آغاز شود آیا ارتش توان مقابله با موشک ها و پهپادهای حزب الله را دارد؟ آیا درصورت آغاز عملیات زمینی در جنوب لبنان، ارتش خسته اسرائیل می تواند همزمان در جبهه ای دیگر با دشمنی قدرتمندتر مقابله کند؟ و آیا اگر ایران وارد معرکه شود، چه کاری می توانیم بکنیم؟ آیا تحمل خسارت های بیشتر اقتصادی را داریم؟

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که موضوع دفاع از شمال در مقابل حملات حزب الله دیرزمانی است که شکست خورده است و نصرالله از ورود به جنگی تمام عیار ترسی ندارد.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۶ مهر ۱۴۰۲) ضربات سنگینی را به صورت روزانه از حزب‌الله لبنان دریافت کرده است، برای جبران این شکست در اقداماتی کور، غیرنظامیان در جنوب این کشور را هدف قرار می‌دهد.

حزب‌الله لبنان نیز حملات به غیرنظامیان لبنانی را بی‌پاسخ نگذاشته و در واکنش به این جنایات حملات خود به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال اراضی اشغالی و همچنین مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه را تشدید کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

مقام های رژیم صهیونیستی برای فرار از شکست های خود در کرانه باختری و نوار غزه و ناتوانی مقابله با عملیات حزب الله، تهدید به حمله زمینی به لبنان کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha