۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 942
کد خبر: 85602774
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژه نیروهای مسلح در گرگان برگزار شد

۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۴۶
کد خبر: 85602774
رژه نیروهای مسلح در گرگان برگزار شد

گرگان - ایرنا - رژه نیروهای مسلح استان گلستان همزمان با ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی و حمله رژیم بعث عراق به جمهوری اسلامی و شروع هفته دفاع مقدس امروز شنبه در گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم گروهان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در گلستان از مقابل جایگاه و تمثال امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند.

در ادامه رژه موتوری واحدهای نمونه نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج و مرزبانی و امدادی گلستان برگزار شد.

در این مراسم از خانواده چند شهید به نمایندگی از خانواده معظم شهدای استان گلستان قدردانی شد.

رژه نیروهای مسلح در گرگان برگزار شد

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان، علی‌محمد زنگانه استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوولان سایر دستگاه‌های مرتبط و خانواده معظم ایثارگران و سایر اقشار گلستان در این رژه شرکت داشتند.

هزار رزمنده گلستان برای دفاع از میهن و پایداری انقلاب به ندای امام خمینی لبیک گفته و در مناطق عملیاتی حضور یافتند و در این راه تقدیم بیش از سه هزار و ۷۰۰ هزار شهید و حدود ۱۲ هزار جانباز و یک هزار و ۱۷۹ نفر آزاده، کارنامه پرافتخار مردم این خطه شمالی ایران در طول جنگ تحمیلی است.

رژه نیروهای مسلح در گرگان برگزار شد

شهدای استان گلستان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون (سال ۱۳۹۸) حدود چهار هزار شهید است که بیشترین آن با هزار و ۴۰۰ شهید از شهرستان گرگان و سپس ۵۰۳ شهید از گنبدکاووس هستند.

گرامیداشت هفته دفاع مقدس همزمان با ۳۱ شهریورماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی آغاز می‌شود که در استان گلستان برای گرامیداشت این ایام دو هزار و ۳۴۳ برنامه متنوع تدارک و اجرا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha