۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۲۶
کد خبرنگار: 5418
کد خبر: 85603130
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دیدار  عراقچی با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ در نیویورک

نیویورک -ایرنا- سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است، عصر شنبه به وقت محلی با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در نیویورک, عراقچی در ادامه دیدارهای دوجانبه خود پیش از حضور دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران در نیویورک، با رئیس کمیته صلیب سرخ در محل اقامت خود دیدار و گفتگو کرد.

پیش از این سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با خانم سیگرید کاگ هماهنگ کننده سازمان ملل در امور بازسازی و مسائل انسان دوستانه غزه دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با وزیران امور خارجه کویت و کوبا دیدار و گفت وگو کرد.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «عبدالله علی الیحیا» وزیر امور خارجه کویت ضمن دیدار در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، با یکدیگر گفت وگو کردند.

همچنین وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک میزبان «برنو رودریگز پاریلا» وزیر امور خارجه کوبا شد و در این دیدار به تبادل نظر پرداختند.

«گیر پدرسون» نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه نیز با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایرنا، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران جمعه شب ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ به وقت محلی (آمریکا) در صدر هیاتی به منظور شرکت در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha