۱۰۰ عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خاش اجرا می‌شود

زاهدان - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه خاش سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه سپاه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و قرارگاه‌های ۱۲ گانه و گروه‌های جهادی گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مقاومت در نقاط مختلف این شهرستان به اجرا در می آید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار علی عزیزی روز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان خاش بیان کرد: ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار محوری «در راه فتح قله ایم» اجرا می شود.
وی بیان کرد: برپایی یادواره شهیدان، دیدار با خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران و تجلیل از آنان، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان، دیدار با امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار، نواختن زنگ مقاومت، ایثار و شهادت و بازگشایی مدارس، ویزیت رایگان بیماران، اجرای رقابت فرهنگی و ورزشی، برپایی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، افتتاح و نامگذاری طرح ها با نام شهدای دفاع مقدس، همایش تبیین اقشار بسیج، زنان ایثارگر و نیروهای مسلح، برپایی همایش اسوه های ایثار و مقاومت، نمایشگاه عکس و کتاب و آثار دفاع مقدس، راه اندازی موکب های صلواتی، دیدار با جهادگران بسیجی، حضور بسیجیان در نمازهای جمعه و روایتگران دفاع مقدس در سطح مدارس، اجتماع بسیجیان محله محور و رژه موتوری و خودرویی پایگاه های مقاومت و دهها عنوان ویژه هفته دفاع مقدس در این شهرستان مدنظر هستند.
جانشین فرمانده سپاه خاش افزود: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای جنگ هشت ساله تحمیلی و تبیین رشادت های شهدا و جانبازان و ایثارگران و رزمندگان ارتش و سپاه اسلام است.
وی گفت: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس باید در سطح جامعه و خانواده نیز در فضای مجازی و رسانه‌ای مورد توجه باشد، زیرا همه آنچه در کشور داریم، از دستاوردهای عظیم دوران دفاع مقدس است و بایستی همگان در این عرصه نقش آفرینی تاثیرگذاری داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha