۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85603611
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشاور وزیر: تربیت و رشد استعدادهای دانش‌آموزان اولویت اول آموزش و پرورش است

بوشهر- ایرنا- مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: مهمترین تلاش این وزارتخانه و نگاه وزیر در درجه اول برای تربیت و رشد استعدادهای دانش‌آموزان برنامه ریزی شده است.

به گزارش ایرنا؛ «مصطفی عطاران» روز یکشنبه در آیین بازگشایی و آغاز سال تحصیلی مدارس استان بوشهر اظهار کرد: فراهم شدن امکانات بیشتر برای دانش‌آموزان و معلمان و تکمیل فضاهای آموزشی از دیگر اهداف وزارت آموزش و پرورش در دولت چهاردهم به شمار می رود.

وی با اشاره به پیام وزیر آموزش و پرورش در آغاز بازگشایی مدارس کشور، عنوان کرد: دانش‌آموزان ایران اسلامی با تلاش و نقش‌آفرینی می‌توانند پیام‌آور صلح جهانی در عالم و جهان هستی شوند.

مشاور و نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: معلمان فضا را برای پیشرفت دانش‌آموزان آماده و آنان را در جهت کشف استعدادها و مهارت‌آموزی کمک کنند.

بیشتر بخوانید

۲۶ هزار دانش‌آموز کلاس اولی بوشهری راهی مدرسه شدند

فیلم | ارسال ۲۲ هزار قلم تجهیزات آموزشی به مدارس استان بوشهر

آغاز پیش از موعد سال تحصیلی برای والدین شماری از دانش آموزان بوشهری!

عطاران ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش از اولیا دانش آموزان درخواست دارد همانگونه که مدرسه را خانه دوم می‌دانند، خانه هم مدرسه دوم قلمداد و در تربیت بهینه فرزندان ایران اسلامی تلاش کنند.

وی با اشاره به پیام وزیر آموزش و پرورش به دانش‌آموزان و فرهنگیان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان مظلوم فلسطین و دانش‌آموزان معصوم غزه، گفت: کودکان مظلوم فلسطین و دانش‌آموزان معصوم غزه در مقابل چشم جهانیان غریبانه، زیر بمب‌ها و حملات وحشیانه رژیم غاصب و کودک‌کشان صهیونیستی از بدیهی‌ترین حقوق خود محروم می‌شوند و مجامع بین‌المللی سکوت اختیار کرده‌اند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به محرومیت دانش آموزان غزه از تحصیل از ۱۵ آبان سال گذشته تاکنون بیان کرد: بر اساس آمارهای موجود، بر اثر تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، حدود ۶۳۰ هزار دانش آموز در غزه محروم از تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha