کارگردان «آپاراتچی»: در حال ساخت سریالی کمدی هستم/ «قول مردانه» برای دوران دفاع‌مقدس است

تهران- ایرنا- کارگردان فیلم «آپاراتچی» از ساخت یک مجموعه جدید تلویزیونی در گونه کمدی خبر داد که داستان آن به دهه ۶۰ و دوران دفاع مقدس برمی‌گردد.

قربانعلی طاهرفر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اشاره به تولید یک مجموعه کمدی و مربوط به دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در مرحله پیش‌تولید سریالی با نام «قول مردانه» هستیم که با تهیه‌کنندگی ایرج محمدی ساخته می‌شود.

کارگردان فیلم سینمایی «آپاراتچی» خاطرنشان کرد: قصه فیلم قول مردانه در دهه ۶۰ تهران می‌گذرد و در مورد پشتیبانی جبهه و جنگ است و در ۳۰ قسمت و برای تلویزیون ساخته می‌شود.

قربانعلی طاهرفر کارگردان سینما و تلویزیون در سال ۱۳۷۲ اولین فیلم خود را با نام «خاک آشنا» ساخته است. از جمله آثاری که ساخت آن‌ها را بر عهده داشته است می‌توان به مجموعه تلویزیونی «سحرخیزان کوچک»، فیلم «ترمینال غرب» و فیلم سینمایی «آپاراتچی» اشاره کرد.

فیلم «ترمینال غرب» فانوس هفتمین جشنواره عمار را کسب کرده است و همچنین طاهرفر در دوره‌های هفتم و نهم جشنواره مردمی فیلم عمار عضو هیات‌داوران بخش فیلم‌نامه بوده است.

«آپاراتچی» به نویسندگی حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان و تهیه‌کنندگی سجاد نصراللهی‌نسب محصول سال ۱۴۰۲ است که در چهل و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد. این فیلم در جشنواره فجر علاوه بر نامزدی بهترین فیلم اول و کارگردان اول، جایزه ویژه هیات داوران را از آن خود کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha