تلاش وزیر نفت ایران برای ارتقای گفت‌وگوها در زمینه امنیت انرژی ستودنی است

تهران- ایرنا- دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز در نامه‌ای به «محسن پاک‌نژاد» وزیر نفت ایران نوشت: تعهد وزیر نفت ایران به ارتقای گفت‌وگوها در زمینه گاز طبیعی و امنیت انرژی در چارچوب جی‌ئی‌سی‌اف ستودنی است و با اهداف مجمع دارای هماهنگی کامل است.

به گزارش ایرنا از وزارت نفت، «محمد حامل» که شهریورماه برای دیدار با وزیر نفت ایران و برگزاری جلسات هماهنگی بیست و ششمین اجلاس وزارتی مجمع کشورهای صادرکننده گاز به تهران آمده بود، در نامه‌ای از میهمان‌نوازی و اقدام‌های لازم برای برگزاری بیست و ششمین اجلاس وزارتی جی‌ئی‌سی‌اف قدردانی کرد.

در متن نامه محمد حامل خطاب به محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران آمده است:

بدین‌وسیله مراتب قدردانی صمیمانه خود به جهت استقبال گرم و میهمان‌نوازی سخاوتمندانه جنابعالی از اینجانب و هیات همراه در طول دیدار از تهران را تقدیم می‌دارم.

در ادامه نامه تاکید شده، از دیدار و گفت‌وگوی مفید پیرامون موضوع‌های مشترک مورد علاقه به‌ویژه در خصوص اقدام‌های لازم برای برگزاری بیست و ششمین اجلاس وزارتی جی‌ئی‌سی‌اف تشکر می‌کنم.

دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز در ادامه نامه خودنوشت: همچنین از تیم وزارت نفت ایران به‌ویژه آقای «اسدزاده» معاون امور بین‌الملل و بازرگانی، و دکتر «افشین جوان» سرپرست نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در هیات اجرایی، به‌خاطر همکاری ارزشمندشان برای برنامه‌ریزی اجرای هرچه بهتر این رویداد مهم، صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی نوشت: اجلاس وزارتی پیش رو رویدادی کلیدی است و اطمینان دارم با رهبری توانمند جمهوری اسلامی ایران، به نحو بسیار موفقیت‌آمیزی برگزار خواهد شد.

دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز ادامه داد: تعهد وزیر نفت ایران به ارتقای گفت‌وگوها در زمینه گاز طبیعی و امنیت انرژی در چارچوب جی‌ئی‌سی‌اف ستودنی است و با اهداف مجمع دارای هماهنگی کامل است.

حامل افزود: بار دیگر از حمایت مستمر جنابعالی تشکر کرده و در انتظار برگزاری بیست و ششمین اجلاس وزارتی مجمع در تهران هستم و اطمینان دارم به تقویت همکاری‌ها میان کشورهای عضو مجمع خواهد انجامید.

بیست و ششمین اجلاس وزارتی جی‌ئی‌سی‌اف با حضور وزرای نفت و انرژی کشورهای عضو طی روزهای ششم تا هشتم آبان در تهران برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha