۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85603642
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

در «مدرسه عصمت بوشهر» بر روی دانش‌آموزان باز شد

بوشهر- ایرنا- پس از تخریب شبانه مدرسه عصمت بوشهر که توسط مسئولان این استان غیرقانونی اعلام شد امروز این مدرسه پس از هفت روز تلاش شبانه روزی بازسازی و شاهد حضور دانش آموزان در این مدرسه هستیم.

به گزارش ایرنا، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر روز یکشنبه در آیین بازگشایی «مدرسه عصمت بوشهر» اظهار کرد: در شامگاه روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه شاهد تخریب غیرقانونی این مدرسه بودیم که ضمن جریحه دار شدن افکار عمومی، موضوع آماده کردن کلاس های درس این مدرسه برای پذیرش دانش آموزان در مهرماه مورد توجه و تاکید مسئولان استانی قرار گرفت.

ابراهیم احمدی افزود: با تلاش شبانه‌روزی و جهادی کارکنان نوسازی مدارس استان بوشهر در مدت هفت شبانه‌روز این مدرسه برای سال تحصیلی جدید آماده شد و از امروز شاهد حضور دانش آموزان در کلاس های درس این مدرسه هستیم.

بیشتر بخوانید

تخریب یک مدرسه در آستانه سال تحصیلی در بوشهر+ فیلم

فیلم | آخرین وضعیت مدرسه تخریب شده «عصمت»

نماینده ولی فقیه در بوشهر: تخریب «مدرسه عصمت» بوشهر غیرقانونی بود

وی ادامه داد: در کنار آماده کردن فضای ۶ کلاسه برای دانش آموزان این هنرستان، زیباسازی محیط بیرونی و محوطه شامل رنگ‌آمیزی ، آسفالت و چمن محوطه ، برق، روشنایی و نصب سیستم سرمایشی نیز انجام شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر بیان کرد: پس از تشریفات اداری، به زودی ساخت یک واحد آموزشی جدید در این مدرسه آغاز می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha