۲۰۰ مدرسه معارف علوم اسلامی در کشور فعال است + فیلم

کاشان-ایرنا- رئیس بنیاد ملی نوجوان گفت: مدارس معارف علوم اسلامی صدرا با ۲۱ سال سابقه فعالت، ۲۰۰ باب مدرسه در سطح کشور دارد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام حامد تقدیری روز یکشنبه در آیین بازگشایی مدارس علوم و معارف اسلامی دخترانه «صدرای ولایت» کاشان افزود: این مدارس میزبان ۱۷ هزار دانش‌آموز دلسوز و مجاهد هستند که از این تعداد ۹ هزار نفر در مقطع متوسطه دوم و هشت هزار نفر در مقطع متوسطه اول در رشته معارف علوم اسلامی تحصیل می‌کنند.

وی کرد: معارف علوم اسلامی یکی از رشته‌های شاخه نظری است که محتوای درسی آن توسط سازمان تالیف و پژوهش سازمان تالیف کتاب‌های درسی آماده می شود.

حجت‌الاسلام تقدیری گفت: در این مدارس وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی میزبان چهار هزارو ۵۰۰ معلم و نیروی رسمی آموزش و پرورش هستیم.

وی افزود: شبکه مدارس علوم اسلامی صدرا بزرگترین شبکه مدارس دولتی بعد از آموزش و پرورش است و مدارس شبکه‌ای دولتی می‌کوشند تا میزبان همه دانش آموزان در همه عرصه‌ها باشند.

وی اظهار کرد: مدارس صدرا به عدالت آموزشی و تربیتی توجه ویژه دارد و تلاش می‌کند تا با ابزارهایی از جمله نمایش‌ها، جشنواره ها و کتابخوانی دانش‌آموزی در مسیر عدالت تربیتی گام بردارد.

مدرسه علوم و معارف اسلامی دخترانه صدرای ولایت کاشان ۱۳۰ دانش‌آموز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha