۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۲
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85604592
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

خودنمایی پاییز در همدان/ باران و کاهش محسوس دما در هفته آینده

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: هفته آینده با کاهش محسوس دمای هوا مواجه خواهیم بود ضمن اینکه از شنبه و یکشنبه احتمال بارش باران در آسمان استان وجود دارد.

"روح‌الله زاهدی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از دیروز روند افزایش نسبی دمای طی روز را شاهد هستیم.

وی افزود: تا اواخر هفته انتظار داریم ۲ درجه سانتیگراد به تدریج دمای طی روز افزایش یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان اضافه کرد: از اواخر هفته جاری و از روز جمعه شاهد کاهش دمای هوای روزانه در استان خواهیم بود،به طوری که در هفته آتی کم شدن دما محسوس پیش بینی می شود.

زاهدی ادامه داد: برای امروز آسمان استان صاف و آفتابی است اما فردا نیمه ابری خواهد بود.

وی با بیان اینکه فردا سه‌شنبه افزایش سرعت باد و وزش باد نسبتا باد شدید را در نقاط مختلف استان در پیش خواهیم داشت،افزود: از روز چهارشنبه عمدتا آسمان استان صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۱ و ۲۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

زاهدی یادآور شد: در این مدت بهار با ۹ درجه سانتیگراد خنک ترین و نهاوند،فامنین و قهاوند با ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شده‌اند.

به گزارش ایرنا؛ آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha