ورزشگاه شهدای پاکدشت ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پاکدشت - ایرنا - فرماندار شهرستان پاکدشت از پیشرفت فیزیکی ۷۰درصدی پروژه ورزشگاه پنج هزار نفری شهدای این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسین‌طلا مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی روز دوشنبه با همراهی فاضل کارخانه فرماندار پاکدشت، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهری از ورزشگاه پنج هزار نفری شهدای پاکدشت بازدید کردند.

ورزشگاه شهدای پاکدشت ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فرماندار شهرستان پاکدشت در این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سرانه‌های ورزشی پاکدشت با رشد جمعیت این شهرستان همخوانی ندارد، نیاز به تفاهم نامه بین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برای تسریع ساخت این ورزشگاه وجود دارد.

فاضل کارخانه افزود: این طرح بالای ۷۰ درصد پیشرفت دارد و می‌شود، آن را تکمیل کرد و به سرانجام رساند.

ورزشگاه شهدای پاکدشت ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

عملیات اجرایی ورزشگاه پنج هزار نفری شهدای پاکدشت در زمینی به مساحت هفت هکتار از سال ۱۳۸۸ آغاز شده و از امکاناتی نظیر زمین چمن استاندارد مصنوعی، پیست خاک آجر ۶ خطه مخصوص تمام رشته های ورزش دوومیدانی و همچنین دکل های روشنایی استاندارد برخوردار است.

سازه های این ورزشگاه از نوع سبک با سکوهای پیش ساخته است و از امکاناتی نظیر ساختمان اداری، رختکن تیم های ورزشی، پارکینگ و همچنین فضاهای مخصوص تماشاگران و مهمانان برخوردار است.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق استان تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha