متروی تهران چند دانش‌آموز و دانشجو را رایگان جابجا کرد؟

تهران بزرگ - ایرنا - مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه درباره میزان جابجایی رایگان دانش‌آموزان و دانشجویان توسط شبکه متروی تهران و حومه در نخستین روز سال تحصیلی گفت: ۷۴ هزار و ۳۸۰ دانش‌آموز و دانشجو در اولین روز پاییز با مترو سفر کردند.

به گزارش ایرنا از شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، هادی زند روز دوشنبه افزود: خطوط هفت‌گانه متروی تهران و حومه در نخستین روز سال تحصیلی میزبان بیش از ۷۴ هزار دانش‌آموز و دانشجو بودند که از این میزان، ۱۰ هزار و ۵۵۴ نفر در خط یک، ۱۶ هزار و ۲۲۶ نفر در خط دو، ۹ هزار و ۳۷۰ نفر در خط سه، ۱۹ هزار و ۵۵۶ نفر در خط چهار، ۴ هزار و ۱۰۱ نفر در خط پنج، ۷ هزار و ۷۴۸ نفر در خط ۶ مترو و همچنین ۶ هزار و ۸۲۵ دانش‌آموز و دانشجو در خط هفت تردد داشتند.

وی تصریح کرد: خط چهار با بیش از ۱۹ هزار دانش‌آموز و دانشجو بیشترین آمار و خط پنج با ثبت بیش از چهار هزار نفر کمترین آمار تردد رایگان دانش‌آموزان و دانشجویان را به خود اختصاص داد.

متروی تهران چند دانش‌آموز و دانشجو را رایگان جابجا کرد؟

بیشترین مسافر در کدام ایستگاه مترو

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به آمار شلوغ‌ترین ایستگاه‌ها از نظر تردد رایگان دانش‌آموزان و دانشجویان اشاره کرد و افزود: ایستگاه ابن‌سینا با سه هزار و ۴۷۴ نفر، تئاتر شهر با سه هزار و ۲۸۵ نفر و میدان انقلاب اسلامی با ۲ هزار و ۲۲۶ نفر به ترتیب بیشترین آمار تردد رایگان دانش‌آموزان و دانشجویان را داشتند.

وی ادامه داد: همچنین، ایستگاه خیام در خط یک با ثبت هفت نفر، ایستگاه پایانه فرودگاهی ۱ و ۲ در خط چهار با هشت نفر و ایستگاه امیرکبیر در خط ۶ با ۱۰ دانش‌آموز و دانشجو، به ترتیب کمترین آمار تردد دانش‌آموزان و دانشجویان را در نخستین روز سال تحصیلی داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha