۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۲
کد خبر: 85605947
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ماموران قلابی/ کشف انبار کالای قاچاق در ملارد

ملارد - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد از شناسایی و دستگیری ۲ سارق که تحت عنوان مامور انتظامی اقدام به سرقت می‌کردند به علاوه کشف یک انبار موتور یخچال‌های قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ کیانوش نورمحمدی روز سه شنبه اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان ملارد در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک انبار نگهداری قاچاق کالا از نوع موتور یخچال و نصب و عرضه آن را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر ۵۸۰ دستگاه موتور یخچال قاچاق و فاقد کیفیت را کشف کردند.

سرهنگ نورمحمدی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

دستگیری ماموران قلابی

نورمحمدی اضافه کرد: در پی تماس شهروندی با پلیس مبنی بر اینکه ۲ فرد مشکوک که یکی از آنها لباس نظامی برتن داشته و با یک دستگاه خودرو اقدام به سرقت می کردند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی ملارد پس از شناسایی مخفیگاه سارقان با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و با اقدامات فنی و پلیسی ماموران قلابی را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در بازجویی های پلیسی به عمل آمده، ۲ متهم دستگیر شده به چند فقره سرقت تحت عنوان مامور انتظامی اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha