مجتمع ۲۰۰ واحدی فرهنگیان سیریک کلنگ زنی شد

بندرعباس - ایرنا - عملیات اجرایی مجتمع ۲۰۰ واحدی فرهنگیان سیریک در راستای طرح نهضت ملی مسکن با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان آغاز شد.

به گزارش ایرنا از اداره‌کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، استاندار هرمزگان در این آیین ضمن تکریم مقام معلم و تاکید بر لزوم حمایت از قشر فرهنگیان، اظهار کرد: معلمان در حوزه آموزش برای هر منطقه تلاش زیادی دارند و نسل آینده ساز کشور را تربیت می‌کنند؛ از این رو باید در حوزه معیشت و تامین رفاه برای فرهنگیان تلاش کرد.

مهدی دوستی افزود: این مجتمع در راستای طرح نهضت ملی مسکن با استفاده از زمین‌های الحاق شده به سیریک در مساحتی حدود هشت هکتار بنا خواهد شد تا مشکل مسکن قشر زحمت کش فرهنگی در این شهرستان مرتفع شود.

وی بیان کرد: برای این پروژه امکانات زیرساختی مورد نیاز همزمان با پیشرفت پروژه درنظر گرفته می‌شود تا در این زمینه مشکلی وجود نداشته باشد.

مجتمع ۲۰۰ واحدی فرهنگیان سیریک کلنگ زنی شد

استاندار هرمزگان به‌منظور بازدید از پروژه‌ها و آغاز فعالیت واردات و ترانزیت خودرو از بندرگاه سیریک روز سه شنبه به شهرستان سیریک سفر کرد و در بدو ورود به این شهرستان با شهدای والامقام این شهر بندری تجدید میثاق و ادای احترام کرد.

بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن، کلنگ زنی تعاونی مسکن فرهنگیان، کلنگ زنی باند دوم محور سیریک به میناب و بازدید از تخلیه ورود نخستین محموله ترانزیت خودرو از بندر سیریک به عنوان یکی از بنادر اصلی استان در حوزه شرق از برنامه‌های سفر یکروزه مهدی دوستی به سیریک است.

شهرستان‌ ۴۵ هزار نفری سیریک در ۶۰ کیلومتری شرق میناب و ۱۶۵ کیلومتری بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha