اسلامی: شاید جوان‌ترین تیم بسکتبال باشیم؛ ۱۰ بازیکن برای بار اول لیگ برتر را تجربه می‌کنند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال «مهگل البرز» با اشاره به آغاز رقابت‌های لیگ برتر از ۱۲ مهر گفت: شاید جوان‌ترین تیم این لیگ باشیم چراکه با میانگین سنی ۲۲ سال وارد لیگ می‌شویم و ۱۰ بازیکن ما برای اولین بار این لیگ را تجربه می‌کنند.

محمدرضا اسلامی صبح جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به وضعیت تیم خود در آستانه لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: باشگاه مهگل البرز برنامه محور کار را شروع و از دسته‌های پایین‌تر حرکت خود را آغاز کرد و در ادامه موفق شد به لیگ برتر بسکتبال برسد.

وی ادامه داد: تمام هم‌وغم مسئولان باشگاه این است که گام به گام جلو برویم، تیم مهگل با میانگین سنی ۲۲ سال بسته شده است و ۲ بازیکن باتجربه را هم به خدمت گرفتیم تا در این مسیر به بازیکنان جوان کمک کنند. البته در تیم ما بازیکنان ۱۸ ساله هم داریم و این نشان می‌دهد ما به دنبال آینده‌سازی و ساختن بازیکنانی هستیم که در آینده از آنها بیشتر خواهید شنید.

سرمربی تیم بسکتبال مهگل در واکنش به این سئوال که جوانی این تیم شاید در نتایج آنها اثر منفی داشته باشد، گفت: اگر اشتباه نکرده باشم جوان‌ترین تیم لیگ برتر بسکتبال هستیم، بدون شک بی‌تجربگی بازیکنان ما کار را سخت خواهد کرد اما با تلاش و تمرین مضاعف به دنبال آن هستیم تا بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذاریم. بازیکنان ما جوان اما قابل اعتماد هستند و باید بهآنها فرصت داد تا ظرفیت‌های خودشان را نشان بدهند. شک نکنید در سال‌های آینده از آنها بیشتر خواهید شنید چرا که آینده از آن همین جوان‌هاست.

اسلامی: شاید جوان‌ترین تیم بسکتبال باشیم؛ ۱۰ بازیکن برای بار اول لیگ برتر را تجربه می‌کنند

اسلامی اضافه کرد: تیم ما هرچند جوان است اما حریف سختی برای همه تیم‌ها هستیم، نگران نتایج هم نیستیم چراکه به صورتی هدفمند حرکت و آرام‌آرام مسیر صعودی خود را طی می‌کنیم. در تیم ما ۱۰ بازیکن هستند که برای اولین بار حضور در لیگ برتر بسکتبال را تجربه می‌کنند و این تبعات خاص خود را دارد که ما می‌خواهیم از نکات مثبت آن بهره ببریم.

وی در مورد اینکه بازی‌های این تیم در چه سالنی برگزار می‌شود، گفت: امسال در سالن «محمود مشحون» ورزشگاه آزادی به میدان می‌رویم اما مدیریت باشگاه در صدد است تا هر چه زودتر سالن پنج‌هزار نفری استان البرز را آماده کند تا با حمایت پرشور هواداران خود از رقبا میزبانی کنیم.

تیم‌های طبیعت اسلامشهر، شهرداری گرگان، ذوب‌آهن اصفهان، نفت آبادان، مهگل البرز، گلنور اصفهان، آینده سازان تهران، کاله مازندران، آسمان ولایت مشهد، فولاد هرمزگان، پایش پارت شاهرود و پتروشیمی بندرماهشهر، ۱۲ تیم حاضر در لیگ برتر هستند. فصل جدید لیگ برتر بسکتبال از دوازدهم مهر آغاز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha