۳ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۲
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85606656
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مستکبران تاریخ جنگ را به ایران تحمیل کردند

کرج - ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه ایران اسلامی همواره کشوری صلح طلب و پایبند به موازین اخلاقی و اسلامی بوده است ، گفت : ایران اسلامی هرگز به دنبال جنگ نبود اما صدام جنایتکار با حمایت مستکبران تاریخ ، جنگ را به او تحمیل کردند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در سه شنبه شب سردار《 ایرج مسجدی》 در کنگره ملی ۱۲۳ شهید مدافع حرم استان البرز افزود : پیامبر گرامی اسلام (ص) به عنوان یک جوان سرشار از مهر و ادب و اخلاق با عنوان محمد امین در میان اعراب مشهور بود اما حتی دشمنان به این اسوه تاریخ بشریت که پیامی جز اخلاق ، صلح طلبی و دعوت به تقوای الهی نداشت ، ۶۲ جنگ را تحمیل کردند.

وی با تاکید بر اینکه مسبب جنگ و عامل جنایت ها مستکبران و جنایت کاران تاریخ هستند ، گفت : دشمن همواره درصدد القای این است که ما جنگ طلب هستیم در حالی که این دشمنان هستند که همواره جنگ را به ما تحمیل کرده اند و اگر ما از خود دفاع نمی کردیم ، دشمن تا نفر آخر ملت ما را قتل عام می کرد.

سردار مسجدی گفت: این همان موضوعی است که امروز در غزه در جریان است و صهیونسیت های جنایتکار از هیچ جنایتی درباره آنها دریغ نمی کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران اضافه کرد: اگر شهدای مدافع حرم جانفشانی نمی کردند و از حرم های اهل بیت (ع) حراست نمی کردند امروز باید با ناپاک ترین جنایت کاران تاریخ در داخل مرزهای کشور مان می جنگیدیم .

سردار مسجدی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونسیتی خواهان جنگ در سراسر منطقه است ، خاطرنشان کرد : رژیم صهیونسیتی که امروز گرفتار باتلاق غزه شده و تحت فشار گسترده افکار عمومی در سراسر دنیا است به علت اینکه نتوانست جبهه مقاومت و حماس را از بین ببرد ، می خواهد با کشتار زنان و کودکان بی گناه و گسترش جبهه های جنگ خود را پیروز میدان نشان دهد این در حالی است که زمان تشکیل این رژیم منحوس ، اسراییل هرگز تا این حد تحت فشار و در معرض خطر قرار نداشته است .

کنگره شهدا فرصتی برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ و معارف شهدا است

فرمانده سپاه البرز نیز گفت : کنگره شهدا فرصت بسیار ارزشمند و کم نظیری جهت آشنایی نسل جوان با فرهنگ و معارف شهدا است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار 《علیرضا حیدرنیا》 افزود : کنگره شهدای استان البرز در سال آینده در استان البرز برگزار خواهد شد ، نیازمند تمهیدات و مقدماتی است که برگزاری کنگره شهدای مدافع حرم استان البرز نیز در همین راستا است .

وی با بیان اینکه همه ما باید بکوشیم تا کنگره ای در شان شهدای استان البرز برگزار کنیم ، بیان کرد : کنگره شهدا باید با ایجاد یک جریان و گفتمان فرهنگی تاثیر گذار و ماندگار در جامعه بستر ساز آشنایی نسل جوان با فرهنگ و ارزش های شهدا شود .

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم مدافعان حریم آل الله بودند و همه باید قدردان جانفشانی آنها باشیم ، خاطرنشان کرد: کنگره شهدای مدافع حرم استان البرز با حضور سردار مسجدی یکی از یاران نزدیک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد تا انشالله با تبیین و تشریح حماسه آنان ، مردم و به ویژه نسل جوان با رشادت شهدای مدافع حرم بیش از پیش آشنا شوند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha