۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85606920
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلمب هفت واحد متخلف عرضه فرآورده های دامی در کرج

کرج - ایرنا - رییس اداره دامپزشکی کرج از پلمب هفت واحد متختلف عرضه فرآورده های خام دامی در این شهرستان خبر داد.

دکتر " فردین حسین زاده" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کارشناسان دامپزشکی طی بازدیدهای دوره ای خود از مراکز عرضه فرآورده خام دامی یک واحد شرکت تولیدی فرآورده های گوشتی و ۶ واحد عرضه غیرمجاز قطعه بندی را شناسایی و با دستور قضایی پلمب کردند.

وی ضمن هشدار به متخلفان بهداشتی که به‌ خاطر سوءاستفاده و سودجویی بیشتر سلامت مردم را با استفاده از مواد پروتئینی غیرمجاز، بی‌کیفیت و غیربهداشتی تهدید می‌کنند، گفت: مردم به عنوان بازرسان واقعی در کنار کارشناسان دامپزشکی بر عملکرد واحدهای عرضه نظارت می کنند و در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی از طریق ارتباط با شماره ۱۵۱۲ خواستار رسیدگی و برخورد قانونی با این قبیل افراد می باشند.

پلمب هفت واحد متخلف عرضه فرآورده های دامی در کرج

رییس اداره دامپزشکی کرج در بخش دیگری ازسخنان خود به فراخوانی با عنوان با کیفیت تری و بی کیفیت ترین رستوران ها ، واحد های عرضه غذا و واحدهای پذیرایی اشاره کرد و از شهروندان خواست نظرات خود را به سامانه ۱۰۰۰۴۰۵۰۹۹ ارسال کنند و به قید قرعه به سه نفر جوایز اهدا می شود.

وی بیان کرد: این فراخوان با هدف بهبود و ارتقای کیفیت و نظارت های بهداشتی در مراکز عرضه غذا و رستوران های این شهرستان انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha