۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85606968
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

جریمه میلیاردی جزای قاچاق آناناس در همدان

۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۶
کد خبر: 85606968
جریمه میلیاردی جزای قاچاق آناناس در همدان

همدان-ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه هفت میلیارد ریالی قاچاقچی کمپوت آناناس خارجی در همدان خبر داد.

مرضیه یونسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان همدان به پرونده قاچاق کالا شامل هفت هزار و ۱۱۴ قوطی کنسرو آناناس خارجی به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

جریمه میلیاردی جزای قاچاق آناناس در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: همچنین شعبه در ازای ضبط خودرو حامل، به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق متخلف را به پرداخت جریمه معادل ارزش کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت هفت میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله قاچاق از یک خودرو باری خاور در محور همدان به ملایر، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

محکومیت قاچاقچی سوخت در کبودرآهنگ

وی همچنین از محکومیت یک میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در کبودرآهنگ خبر داد و گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودرآهنگ پرونده قاچاق ۲ هزار لیتر نفت‌گاز به ارزش ۵۰۵ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

جریمه میلیاردی جزای قاچاق آناناس در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان اظهار کرد: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط تانکر و سوخت کشف شده به پرداخت یک میلیارد و ۱۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

یونسی افزود: همچنین شعبه در ازای ضبط خودرو حامل، به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از سوخت قاچاق متخلف را به پرداخت ۵۰۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی ادامه داد: با گزارش ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کبودرآهنگ پیرامون کشف محموله سوخت قاچاق از یک خودرو وانت در محور شیرین سو ، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha