طرح شاداب‌ سازی در مراکز فرهنگی و هنری قزوین اجرا شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از اجرای طرح شاداب‌ سازی در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبر داد.

سیدعلی اکبر موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن بیان این مطلب که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین به شاداب‌ سازی و ارتقا امکانات مراکز فرهنگی و هنری استان همت گمارده است، تاکید کرد: طرح ملی شاداب‌ سازی مراکز فرهنگی و هنری کانون در سطح این استان با استقبال و اجرای فعالیت‌های متنوعی در این راستا همراه شده است.

وی افزود: اجرای طرح شاداب‌ سازی مراکز در راستای تامین نیاز و ارج‌گذاری به اقتضائات سنی مخاطبان و مراجعان کانون صورت گرفته است.

موسوی با بیان اینکه فضایی که کودک و نوجوان از حضور در آن لذت می‌برد، زمینه افزایش علاقه، یادگیری و خلاقیت او را هم بیشتر فراهم می‌کند، تصریح کرد: شاداب ‌سازی مراکز فرهنگی و هنری زمینه ساز جلب و جذب جامعه هدف در مراکز فرهنگی و هنری کانون است.

این مسوول ادامه داد: در اجرای این طرح تلاش شده برای ایجاد کشش و جاذبه در مراکز فرهنگی و هنری کانون با هدف جلب رغبت و اشتیاق مخاطبان به بررسی و رعایت همه جوانب از جمله بهسازی، آراستگی، نظم و زیبایی و امکانات بروز شده توجه و اهتمام شود.

وی تاکید کرد: در مسیر اجرای این طرح از پیشنهادها، ابتکار، خلاقیت و تجربه کارشناسان و مربیان مراکز هم بهره بردیم که به اجرای طرح‌هایی نوین و بدیع در سطح استان انجامیده است.

به گفته موسوی، نشاط آوری، سادگی و هم‌راستایی با اهداف و آرمان‌های کانون از جمله مواردی بود که در پیاده سازی این طرح در کانون استان قزوین مورد توجه قرار گرفته است، تلاش شده بخشی از توانمندی و کارآمدی کانون در حوزه شناخت نیازها و گرایش‌های روحی و روانی جامعه هدف در اجرای این طرح مدنظر قرار بگیرد.

این مسوول یادآور شد: این اقدامات براساس شرایط بومی و درخواست، نیاز و اولویت‌های هر مرکز و متناسب با گروه سنی مخاطبان و مراجعان مراکز فرهنگی و هنری کانون استان انجام می‌شود تا بتوانیم در شرایطی شایسته و درخور کودک و نوجوان ایرانی پذیرای حضور آنها باشیم.

مدیرکل کانون استان قزوین اظهار کرد: امکانات، تجهیزات و ملزومات فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی، رنگ‌آمیزی فضای داخلی مراکز، بهسازی و نوسازی فضای داخلی و بیرونی مراکز، فضاسازی هنری مراکز با طرح‌های تازه، هدفمند و متناسب با گروه سنی مخاطبان کانون به عنوان بخشی از این اقدامات به شمار می رود که افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha