به گزارش ایرنا، امیرحسین آزاددوار روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: قلعه نو در بزرگراه ری – ورامین واقع شده و هدف از ایجاد کمربندی برای تردد آسان و راحت وسایل نقلیه عبوری از این مسیر است که ۳۰ درصد پیشرفت مطالعاتی داشته و از محل اعتبارات شهرستانی تامین میشود.
وی خاطرنشان کرد: چالش و مشکلات اجرایی این طرح در بعضی از جلسات و بعضاً در بازدیدها قابل مشاهده بود، که همگی مورد رصد قرار گرفت و دستورالعملهای لازم برای حل وفصل مسائل و موضوعات صادر شد.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اظهار داشت: عملیات اجرایی کمربندی پروژه قلعه نو در دو فاز بخش تملک و بخش اجرا در جریان است که پس از تملک و آزادسازی مسیر عملیات اجرا هم در جسم راه و هم حریم راه میبایست به پایان برسد.
این مسئول ادامه داد: از پنج ماه قبل و پس از تملک و آزادسازی ۵۰۰ متر از مسیر عملیات اجرایی ظرف ۲ ماه اعم از جسم راه و حریم راه و همچنین اقداماتی از جمله کانال کشی و ابنیه در این مسیر اجرا شد.
آزاد دوار یادآور شد: عملیات آزادسازی و تملک یک کار ترکیبی مابین اداره کل راه و شهرسازی، فرمانداری ری و رئیس دادگاه منطقه است که در واقع سرفصل کاری دستگاههای مرتبط به جهت آزادسازی مسیر است که متاسفانه تاکنون به سرانجام نرسیده، لذا ما
این آمادگی را داریم جهت سرعت بخشی طرح به اندازه آزادسازی مسیر عملیات اجرایی راهسازی انجام شده و چنانچه تسریع در عملیات اجرا مشاهده نشده به دلیل عدم آزاد سازیها بوده است.
به گزارش ایرنا، اجرای طرح کمربندی شهر قلعه نو یکی از مطالبات اصلی و دیرینه اهالی این منطقه است که در صورت اجرا شهروندان شهرهای شهرری، قلعه نو، قرچک و ورامین از مزایای آن بهره مند خواهند شد.
نظر شما