اجتماع بزرگ طلاب قم در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در لبنان

قم- ایرنا- اجتماع بزرگ حوزویان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از جبهه مقاومت و لبنان روز چهارشنبه در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با برگزاری این تجمع نسبت به جنایت های اخیر صهیونیست ها در لبنان ابراز انزجار و از مردم لبنان و غزه دفاع کردند.

الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، اسرائیل ننگت باد، مرگ بر رژیم کودک کش صهیونیستی، آمریکا مرگت باد، آمریکا عدو الله، اسرائیل عدو الله، درود بر حزب الله، اسلام پیروز است آمریکا نابود است و حزب الله پیروز است اسرائیل نابود است از جمله شعارهایی بود که در این تجمع سر داده شد.

آیت الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع اجتماع کنندگان گفت: این اجتماع در مرکز انقلاب اسلامی و مرکز جوشش انقلاب یعنی مدرسه علمیه فیضیه و حوزه علمیه قم که آغازگر انقلاب اسلامی و حرکت امام راحل است برگزار شد.

وی بیان کرد: به نمایندگی از کل مردم ایران و امت اسلام امروز این تجمع برگزار می شود و ما آمادگی حمایت از ملت عزیز فلسطین و لبنان و مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان را داریم که زیر ضربات رژیم غاصب خونخوار صهیونیستی هستند.

وی ادامه داد: آمادگی داریم با جان و مال خود از جبهه مقاومت حمایت کنیم و اگر راه باز شود جوانان ایرانی آمادگی دارند با هر حرکت خود از جبهه مقاومت حمایت کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: امیدواریم زمینه ای فراهم شود تا مشارکت مردم ما برای همکاری و پشتیبانی از نهضت مقاومت فراهم شود چراکه جوانان مومن ما بیش از این طاقت صبر در برابر دیدن جنازه های پاره پاره مردم مظلوم فلسطین را ندارند.

وی ابراز کرد: امروز مرحله های پیشین مقاومت را پشت سر گذاشته ایم و اگر مقاومت در گذشته در لبنان و فلسطین اتکا به دفاع داشت امروز مرحله دفاع را پشت سر گذاشته و باید راه برای تهاجم فراهم شود و نیروهای مقاومت باید به خاک فلسطین یورش ببرند.

اراکی بیان کرد: امروز عمر رژیم منحوس صهیونیستی به پایان رسیده چون رژیمی خونخوار است و تا از ریشه کنده نشود در منطقه آرامش نخواهیم داشت.

عضو خبرگان رهبری گفت: هدف گذاری امروز مقاومت اسلامی باید نابود کردن غده سرطانی اسرائیل از منطقه باشد و گام های جدی مقاومت در نابودی این غده را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: همه جهان اسلام باید در صف مقاومت فلسطین آمده و زمینه را برای جذب نیروی انسانی برای مقاومت فراهم کنند و پیروزی قطعی از آن جبهه مقاومت است.

وی گفت: مسوولان جمهوری اسلامی از آغازین روز مقاومت، از آن حمایت کرده اند و از سپاه و دیگر نیروها انتظار می رود مرحله دوم عملیات وعده صادق را انجام داده و انتقام خون شهید هنیه گرفته شود.

وی تصریح کرد: به شهادت رساندن هنیه در پایتخت ایران تجاوز به جمهوری اسلامی و ملت ایران و عمل تجاوزگرانه غیر قابل تحمل بود از این رو امید است شاهد ضربه بسیار محکم تر از ضربه قبلی باشیم و پاسخی که به صهیونیست ها داده می شود طوری باشد که شیرازه این رژیم کودک کش را از بین ببرد.

اراکی گفت: امیدواریم در مرحله جدید مقاومت شاهد گام های بلند تر از گام های پیشین باشیم و به عنوان حوزویان با جان و مال خود حامی خانواده های شهدای غزه و لبنان هستیم.

وی اظهار کرد: امروز از رسانه های خودی گله داریم که زبان در دهان نگه داشته اند و از رسانه برای حمایت از مظلومان بهره برده نمی شود لذا صدا و سیما و رسانه های دیگر باید بسیج رسانه ای در دفاع از فلسطین و لبنان داشته باشند و جنایت های دهه های اخیر صهیونیست ها را به مردم گوشزد کنند.

عضو خبرگان رهبری افزود: با زبان قلم، جان و مال خود هر طور که می توانیم باید در دفاع از فلسطین و لبنان گام برداریم و ساکت نشستن حرام است و آن هایی که سخن و قلم شان اثر دارد و کسانی که توان رسانه ای و مالی دارند از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند و حرکت های جمع آوری کمک های مالی در سراسر کشور ایجاد شود و همه کسانی که می نتوانند کمک مالی بکنند.

اراکی تصریح کرد: امروز تسلیم و سازش در برابر دشمن صهیونیستی و آمریکای جنایتکار حامی این رژیم حرام مطلق است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha