معاون دادگستری البرز: نمایشگاه‌های خودرو متخلف زیر ذره‌بین قرار می‌گیرند

کرج - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت که با نمایشگاه‌داران اتومبیل که اقدام به پارک خودرو در پیاده‌روهای اطراف محل کسب خود کنند برخورد قانونی می‌شود.

"فرید نجف‌نیا" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی انجام گشت مشترک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، تعزیزات حکومتی، پلیس اماکن فرماندهی انتظامی البرز، واحد بازرسی اتاق اصناف مرکز استان البرز از صنوف املاک و نمایشگاه‌های اتومبیل در سطح شهر کرج بازدید شده و با متخلفان برخورد شد و ادامه خواهد یافت.
وی اضافه کرد: متصدیان نمایشگاه‌های خودرو علاوه بر پر کردن فضای پیاده‌روهای عمومی اقدام به پارک خودروها در معابر و در جلوی محل کسب کرده که با سد معبر موجبات مزاحمت برای سایرین ایجاد می‌کنند که بدون اغماض با متخلفان برخورد خواهد شد.

معاون دادگستری البرز: نمایشگاه‌های خودرو متخلف زیر ذره‌بین قرار می‌گیرند


وی با اشاره به اینکه پیاده‌روها جز معابر عمومی محسوب می‌شوند خاطر نشان کرد که با هر گونه تصرف این معابر طبق قانون برخورد می‌شود.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز تاکید کرد به هیچ وجه اجازه تصرف معابر عمومی و تضییع حقوق شهروندان به کسی داده نمی‌شود چرا که با این اقدام غیرقانونی احتمال وقوع حوادث و خطرات جبران‌ناپذیری برای عابران وجود خواهد داشت.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو کرج نیز در این زمینه گفت: متصدیان خرید و فروش خودرو به هیچ عنوان اجازه ندارند حریم عمومی را اشغال کنند.

معاون دادگستری البرز: نمایشگاه‌های خودرو متخلف زیر ذره‌بین قرار می‌گیرند

"فریدون عابدین نژاد" اظهار کرد: برخی از نمایشگاه داران بدون توجه به تاکیدات اتحادیه مبنی بر عدم سد معبر اقدام به پارک خودرو و یا پارک غیر اصولی(پارک دوبل) می کنند که سبب نارضایتی شهروندان می شود.

وی اضافه کرد: طرح های تشدید نظارتی دراین زمینه با مشارکت دستگا ههای مختلف انجام شده و به متخلفان تذکرات لازم را داده و درصورت تکرار برخورد قانونی می شود.

اکنون حدود ۵۰۰ نمایشگاه خودرو در کرج فعال هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha