سردار فدوی: هفته دفاع مقدس بزرگداشت خون‌هایی است که به جهاد در راه خدا رفتند

اراک - ایرنا - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هفته دفاع مقدس، بزرگداشت خون‌هایی است که تحت رهبری امام راحل به جهاد در راه خدا رفتند، و توفیقات هشت سال جنگ تحمیلی باید دایم گفته شود.

به گزارش ایرنا، سردار علی فدوی عصر چهارشنبه در آیین یادواره ۲ هزار و ۸۰۰ شهید شاخص شهرستان اراک در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری مرکزی در اراک، افزود: استان مرکزی و شهرستان اراک شهدای زیادی در این دوران از جمله شهید زین‌الدین تقدیم کرده است.

وی بیان کرد: شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس بزرگانی بودند که به تکلیف خود به خوبی عمل کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: پیامبر خدا، ائمه اطهار(ع) و شهدا پشتوانه انقلاب اسلامی هستند و همه باید مطمئن باشند که حرکت در مسیر شهدا عاقبت بخیری و نتیجه آن ورود به بهشت است.

سردار فدوی گفت: همه باید درست به تکالیف خود عمل کنند و بدانند وعده خدا، حق است.

وی تاکید کرد: جبهه خدا خیلی پرقدرت است و باید حواسمان جمع باشد که تنها در حزب خدا باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: تکریم خانواده شهدا یک وظیفه همگانی است و در این راستا رسالت سنگینی بر دوش است.

سردار فدوی یادآور شد: زمانیکه ندای حق انقلاب اسلامی در عالم بلند شد، دشمنان وحشت کردند که اگر این ندا گسترش پیدا کند، بساط سلطه‌گری برمی‌چیند و برای همین از اولین روز پیروزی سحر ۲۴ بهمن‌ماه ۱۳۵۷، دشمنی خود را شروع کردند و مسلحانه جنگیدند.

وی اظهار کرد: امام راحل کلام خدا را گفت و باعث شد انقلاب به پیروزی برسد و در آن دوره اجازه ندادند کسی از اسلحه استفاده کند و این عظمت جمهوری اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امام راحل بیش از ۴۰ سال برای شروع انقلاب کار و زحمت کشیده بود و نهضت اسلامی را رقم زد.

سردار فدوی عنوان کرد: دشمنان برای اینکه انقلاب اسلامی را به شکست برسانند همه کاری انجام دادند، اما هرچه به جلو رفتند دیدند که زور انقلاب اسلامی خیلی زیاد است و هر روز توان خود را اضافه کردند و از عوامل داخلی هم بهره‌گیری کردند اما هر بار با شکست همراه شدند.

وی تصریح کرد: دشمنان شکست خورده به دنبال جنگ تحمیلی رفتند و مطمئن بودند که پیروز می‌شوند و اشتباه محاسباتی کردند و جنگ را شروع کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: جنگی که شروع کردند، صدام منشا آن نبود و همه شرق و غرب بر علیه جمهوری اسلامی شدند.

سردار فدوی اظهار کرد: ندای حق امام راحل در بعدازطهر ۳۱ شهریورماه سال ۵۷ شور و نشاطی را در ملت ایران ایجاد کرد مردم سراسیمه خود را به جبهه‌های جنگ رساندند و به جهاد مقدسی که نسل به نسل شنیده بودند خود را اعزام کردند.

وی بیان کرد: همه مردم دلداده بودند تا به جبهه‌های حق علیه باطل خود را برسانند و رشادت‌ها، بزرگی‌ها و شجاعت‌های این دوران باید دایم گفته شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: نوک حمله به کشور صدام بود و شیطان بزرگ آمریکا و همه دنباله‌روها در پس این نوک فلش حمله قرار داشتند و رسما اعلام شد که ۷۸ کشور در این جنگ نابرابر علیه جمهوری اسلامی بود.

سردار فدوی گفت: در جبهه حق جمهوری اسلامی، ولی خدایی مانند امام راحل وجود داشت که بر اساس تعالیم قرآن حرکت می‌کرد و به همین دلیل ملت یکپارچه به پا خواستند و برای حفظ انقلاب و اسلام تلاش کردند.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی تکلیف‌مدار بود، وقتی امام فرمود بشتابید به جبه‌ها همه خود را محیا کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: جهاد در راه خدا با جنگ‌های دیگر متفاوت است.

سردار فدوی گفت: بیش از ۴۵ سال و هفت ماه است که از عمر این انقلاب می‌گذرد و روز به روز بر اقتدار آن اضافه می‌شود.

وی تاکید کرد: دفاع از حق جزو واجبات است که در کشور در دوران دفاع مقدس به خوبی انجام شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: خبیثان عالم خیلی کار کردند و می‌کنند تا ارتباط نسل قبلی قطع شود.

سردار فدوی یادآور شد: دشمنان در دهه ۹۰ روالی سخت‌تر از دهه ۶۰ روی کار آوردند اما فرزندان دهه ۹۰ از خود بصیرتی بالاتر از دهه ۶۰ نشان دادند، جنگیدند و پیروزی محقق شد، چرا، چون به فرمان خدا عمل کردند.

وی گفت: خداوند خود وعده پیروزی در جبهه حق را داده و می‌فرماید حزب خدا همیشه پیروز است و حزب شیطان پیروز نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: در دهه ۶۰ جبهه مقاومتی وجود نداشت و همه مقابل ما بودند اما الان جبهه مقاومتی ایجاد شده که اشک آمریکا را درآورده است.

سردار فدوی عنوان کرد: نفس برخی از پاسداران انقلاب اسلامی به جبهه مقاومت اسلامی در یمن خورد و آنها نیز قدرتمند شدند و در برابر همه ایستادند، ناو هواپیمای آمریکایی و کشتی‌ها زدند و آمریکا و اروپائیان هیچ‌غلطی نتوانستند برای رزمندگان مقاومت بکنند.

در پایان این آیین از ۲۸ عنوان کتاب دوران دفاع مقدس رونمایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha