معاون وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهیدان مظفر در پاکدشت دیدار کرد

پاکدشت - ایرنا- معاون پارلمانی و مشاوران وزیر آموزش و پرورش در هفته گرامیداشت دفاع مقدس با خانواده شهدای مظفر در پاکدشت دیدار کردند.

به گزارش ایرنا، عصر چهارشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس دکتر قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور پارلمانی وزارت آموزش و پرورش به همراه فرشته حشمتیان، مصطفی عطاران، سید بابک هاشمی نکو مشاوران وزیر آموزش و پرورش، سید امیر موسوی مدیر کل هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری، محمد حسنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، مراد مظفری مسئول حراست آموزش و پرورش پاکدشت و دیگر مسوولان آموزش و پرورش پاکدشت در بیت شهدای مظفر حضور یافتند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهیدان مظفر در پاکدشت دیدار کرد

محمد حسنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در این دیدار با مادر شهیدان مظفر که سه فرزند خود را تقدیم اسلام کرده است، اظهار کرد: دانش‌آموزان باید بدانند که در دوران دفاع مقدس چه خون‌هایی ریخته شده است که ما هم اکنون در آرامش و امنیت باشیم و این وظیفه آموزش و پرورش است که با جهاد تبیین این پیام را به نسل جدید برساند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهیدان مظفر در پاکدشت دیدار کرد

خانواده شهدای مظفر در عملیات مرصاد سه شهید به نام‌های شهید حاج حسن مظفر متولد سال ۱۳۳۴ ، شهید حاج علی مظفر متولد سال ۱۳۳۷ و شهید حجت الاسلام حاج رضا مظفر متولد سال ۱۳۴۰ شهدای این خانواده معظم هستند که هر سه برادر در جریان عملیات مرصاد در سال ۱۳۶۷ و مقابله با منافقان کوردل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و این خانواده از پیشتازان مبارزات پیش از انقلاب در شهرستان پاکدشت بودند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با خانواده شهیدان مظفر در پاکدشت دیدار کرد

به گزارش ایرنا، ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ با حمله هوایی عراق به چند فرودگاه ایران و تعرض زمینی همزمان ارتش بعثی به شهرهای غرب و جنوب ایران، جنگ هشت ساله حکومت صدام حسین علیه ایران آغاز شد.

در نهایت جنگی که در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ توسط همه ظالمان جهان و به دست صدام بعثی به جمهوری اسلامی ایران تحمیل شد، بدون دستیابی آنان به اهدافشان، در تابستان ۱۳۶۷ به پایان رسید.

۳۱ شهریورماه تا هفتم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

شهرستان پاکدشت با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق استان تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha