سربازان از ارکان اصلی ساختار انتظامی هستند

زاهدان- ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سربازان از ارکان اصلی ساختار انتظامی هستند و حفظ ارزش‌ها و تکریم آنان از وظایف بدیهی این مجموعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ علیرضا دلیری روز پنجشنبه در محفل طنز قندک که با موضوع سرباز در محل سالن همایش فرماندهی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهار کرد: برگزاری برنامه‌هایی مانند محفل طنز قندک برای ارتقاء روحیه سربازان کارگشاست و می تواند مرهمی بر وظایف و لحظات سخت این قشر باشد.

وی ادامه داد: سربازی یکی از درخشان ترین دوران های زندگی انسان است. دوران خودشناسی و شکوفایی رفتارهای اجتماعی در محیط جمعی است و باید جوان ما قدر دوران سربازی را بداند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود؛ دوستی‌های سالم و انطباق با زندگی جمعی، زندگی قانون مند و متعهدانه و خدمت به وطن و دفاع از امنیت ارزشهای دوران سربازی است و جا دارد از تلاش‌های همه سربازان عزیز استان که در سنگر دفاع از میهن هستند تشکر شود.

به گزارش ایرنا، در این برنامه محفلی شعرخوانی طنز توسط شاعران ملی و استانی از جمله آقایان ریحان صفت، جدّا، لشکری و حواشی، اجرای ترانه و موسیقی توسط مهدی فرج اللهی و استندآپ کمدی توسط سالار سنچولی انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha