۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85608443
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آزادسازی بیش از ۵ هکتار زمین کشاورزی در شهرستان رباط کریم

رباط کریم - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رباط‌کریم از آزادسازی ۵۳ هزار مترمربع زمین کشاورزی در روستای یقه از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا علی عباسی روز پنجشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: حسب دستور دادستان و با حضور نماینده دادستان شهرستان، بخشدار مرکزی، با تامین امنیت توسط نیروی انتظامی، یگان امداد و حمایت و پشتیبانی فرمانداری و اداره راه و حمل و نقل جاده ای، مدیریت جهادکشاورزی شهرستان رباط کریم این زمین ها رفع تصرف شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای حفظ و حراست از اراضی زراعی و باغی شهرستان بویژه صیانت از عرصه های کشاورزی روستای یقه بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، ۵۸ مورد ساخت و ساز شامل ۵۴ مورد دیوار کشی چهار مورد بنا به مساحت تقریبا ۵۳ هزار مترمربع در اراضی کشاورزی آن روستا قلع و قمع شد.

وی افزود: هرگونه ساخت و ساز در زمین های کشاورزی به جز با اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است، لذا خواهشمند است در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری در عرصه های کشاورزی با سامانه ۱۳۱ تماس حاصل فرمائید.

عباسی اضافه کرد: از کلیه بهره برداران بخش کشاورزی درخواست می گردد قبل از هرگونه ساخت و ساز جهت مشاوره و اخذ مجوز و اطلاع از اصالت ساخت و سازها در اراضی کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha