نماینده مجلس: پرهیز از دوقطبی کردن جامعه از مهمترین الزامات است

شهرکرد – ایرنا – نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار با اشاره به محورهای فرمایشات و فرامین روز چهارشنبه رهبر معظم انقلاب در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: پرهیز از دوقطبی کردن جامعه و کنار گذاشتن اختلافات از مهمترین الزاماتی است که باید در عمل نشان داده شود و همواره مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب است.

حمیدرضا عزیزی فارسانی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا با تاکید بر اهمیت اصل وحدت و همدلی در جامعه افزود: شهدا و ایثارگران این آب و خاک با ایثارگری‌های خود در مقابل زیاده خواهی‌های دشمن ایستادگی کردند که این اصل باید در عمل از سوی مسوولان رعایت شود.

وی با تاکید براینکه باید مراقب نفوذ باشیم اظهار داشت: دشمن در تلاش است از طریق نفوذ به این نظام و انقلاب ضربه وارد کند به همین دلیل باید با بکارگیری افراد متخصص و متعهد و پرهیز از میدان دادن به افراد ناشایست و زاویه‌دار با انقلاب به خصوص در دولت جلو این دسیسه دشمن را گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار با اشاره به رویکرد دولت چهاردهم و ایجاد دولت وفاق گفت: نگاه دولت وفاق این نیست که همه نیروها بروند و یک سری افراد جدید وارد کار شوند بلکه رویکرد این دولت استفاده از افراد متعهد، متخصص، کاردان و دلسوز مردم با هر گرایش سیاسی است که این اصل باید از سوی دولتمردان مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: براین اساس باید گرایش‌ها و جناح بندی‌های سیاسی کنار گذاشته شود و با همدلی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب کشور را در این شرایط حساس اداره کرد.

عزیزی فارسانی با بیان اینکه استعمارگران و استثمارگران با نگاه سلطه می‌خواهند دنیا را به زیرسلطه خود ببرند گفت: استکبار جهانی افکار جدید، استقلال و دموکراسی واقعی را برنمی‌تابد و تلاش آن‌ها براین است که صدای ملت‌ها را خفه کنند.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین چرایی جنگ هشت ساله به نسل جوان اضافه کرد: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با اتحاد در مقابل تمام دنیا ایستاد و ثابت کرد حتی با کمترین امکانات اما با داشتن انسجام و همدلی می‌توان در مقابل زیاده خواهی قدرت‌های بزرگ ایستادگی کرد.

عزیزی فارسانی افزود: جوانان این سرزمین همه عارف بودند و در اوج خلوص، معرفت، پاکی و بینش عمیق در جبهه‌های جنگ حضور می‌یافتند و امروز این روحیه شهامت، اخلاص، معنویت و ایثارگری برای جوانان امروز تبیین شود.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان امروز باید خود را باور کنند و نسبت به تقویت هویت ایرانی و اسلامی خود گام بردارند.

وی در خصوص رفتار نامشروع رژیم صهیونیستی اظهار داشت: نمونه این رفتار وحشیانه، ددمنشانه و کشتار زنان و کودکان بیگناه در هیچ دوره تاریخی دیده نمی‌شود و مقاومت و مبارزه مردم بی سلاح و سرپناه به عنوان جهاد فی‌سبیل‌الله شناخته می‌شود.

این نماینده مجلس نبود اتحاد در بین کشورهای مسلمان و سکوت برخی کشورهای مرتجع در مقابل جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی را از مشکلات مسلمانان عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha